Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Til disse folkene vil jeg si: Dere er gitt uante muligheter. Dere har ytringsfrihet, religionsfrihet, kan delta i et demokrati. Hvis dere ikke liker det, så reis til et islamistisk land og dyrk deres forkvaklede verdier der.

Bra sagt!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og igjen dette med "å sende ut" enhver person som har en utenlandsk opprinnelse. Mannen er født og oppvokst i Norge, og jeg vil tro ute å vite det sikkert, at mannen er norsk statsborger.

Kanskje på tide å faktisk innse realitetene. Han er oppvokst i det norske samfunn, og vi må ta ansvar for han helt selv. Selvfølgelig kan vi oppfordre han til å finne en annen stat han har mer tilfelles med å bosette seg i, men tro det eller ei, mannen har faktisk rettigheter som norsk borger. Så utsendelsesønske blir igrunn fullstendig malplassert.

Jeg syns Arfan argumenterer godt for at statsborgerskap skal henge løsere.

• Liker 4
Skrevet

Det er nok mange det er noe galt med, men Bhatti er en Norsk Nordmann fra Norge. Han har lært adferd som er uønskt og kriminell. Det må vi enten leve med, eller så må vi lære han grei adferd i stedet. Siden det er urealistisk å lære han grei adferd, når han neppe vil det selv, så må vi bare beskytte oss så godt vi kan.

Om det er noe galt med kriminelle, og om om kriminell adferd er gal, eller verre enn lovlydig adferd er egentlig ett filosofisk spørsmål. Men gjelden Norsk filosofi, tradisjon og lovgivning er i mot kriminalitet.

Bhatti står også for kriminalitet som er i strid med Kardemommeloven.

Selv støtter jeg mye kriminalitet som har støtte i Kardemommeloven, mens jeg ikke aksepterer kriminalitet som strider mot Kardemommeloven.

Jeg vil også minne om at det faktisk er lovlig å begå mange svært alvorlige brudd på Kardemommeloven i Norge, og jeg forstår at dette kan være vanskelig for utlendinger å godta. Utroskap er f.eks lovlig. Det er helt merkerlig at en slik selvmordsutløsende forbrytelse er tillatt, mens det er ulovlig å ta ansvar for to, tre koner og gifte seg med disse samtidig.

Vi sitter her i Norge og tror at vi er så innmari humane og perfekte, samtidig med at vi gjør stygge ting, selger våpen og etteretning til diktatorer, utvinner tjæresandolje og forsøpler ille. Vi er ikke så perfekte. Og loven er ikke bare snill, men den er trolig snillere enn i mange andre land.

Vår deltagelse i Afghanistan er kontroversiell. Jeg vet ikke hvem som er skurker der nede, men mistenker at vi har flere tvilsomme aktører, og at regjeringen ikke heller er mors beste barn. Det eneste som er sikkert er at vi har deltatt der i lang tid, uten at jeg kan si at det er bedre i Afghanistan nå enn da vi kom inn.

Jeg tror faktisk vi bør trekke oss ut.

Du høres ut som mr Bhattis fremtidige høyre hånd spør du meg. Store problemer med Norge du også.

• Liker 1
Skrevet

Du høres ut som mr Bhattis fremtidige høyre hånd spør du meg. Store problemer med Norge du også.

Jeg støtter ikke Bhatti på noen måte, og står langt unna han, men jeg prøver å forstå de fremmedtenkende, og prøver å visualisere virkerligheten fra et perspektiv som kanskje kan være i nærheten av deres.

Bhatti er en stor skurk, både i henhold til Norges lover og Kardemommeloven, og jeg er veldig lojal mot Kardemommeloven. Vi står svært langt fra hverandre. Jeg er også mye mer lojal mot Norges lover enn det Bhatti er.

• Liker 1
Skrevet

Han bør vel innse selv at han trolig ville fått et bedre liv i et land der alle delte hans synspunkter. Istedet vil han og hans meningsfeller altså gjøre om Norge til en islamsk stat. Kan ikke dette kalles "landsforærederi"?

Bhatti er en banditt, og ville kanskje blitt halshogd i Sharialand.

Jeg håper at Norge aldri blir en islamsk stat.

Skrevet

Jeg synes Norge stort sett er ett bra land, men er selvfølgelig uenig i mye. Jeg synes Norge er for tøffe mot kunstnere g selvstendig næringsdrivende, og mener at forskuddskatt er helt forkastelig. Men dette er bagateller sammenlignet med verre regimer.

Gjest MorAase
Skrevet

Bhatti er en banditt, og ville kanskje blitt halshogd i Sharialand.

Jeg håper at Norge aldri blir en islamsk stat.

Jeg gir mitt liv med glede for å forhindre dette.

• Liker 2
Skrevet

Jeg visste ikke at han var storsjarmør, og det gjør han jo bare enda farligere.

Litt Josef Stalin-type?

Joda, Bhatti hadde en drøss med elskerinner før han ble hardcore jihadist. Ikke så rart egentlig, han hadde alle kvalitetene: eksotisk og spennende, pene triste hundeøyne, et rykte som multikriminell skruppeløs voldsmann og en hang til å deklamere sukkersøte kjærlighetsdikt.

Det er vel flere som husker TV2-reporteren som fikk litt tyn fordi hun dekket en kriminalsak mot Bhatti samtidig som hun pulte ham så snart kamera ble slått av. Oslo-politiet måtte frita kvinnelige politifolk fra å ha befatning med ham,det endte bare med at han tok dem som elskerinner alle som en, det stod damer i kø for å gi ham falsk alibi under rettsprosesser mot ham, og telefonlista hans var proppfull av damer han feide over rundt omkring i byen.

Det er nok mangt et kvinnehjerte som sukker og drømmer om at Arfan skal klippe skjegget og slutte med det religionstullet sitt, og bli den gode gamle gladvoldsgutten og storpuleren igjen.

• Liker 4
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg syns Arfan argumenterer godt for at statsborgerskap skal henge løsere.

Nå har vel alle rett til å være borgere i en stat i følge menneskerettighetene om jeg ikke husker helt feil. Det å ta vekk en rettighet vil vel føre oss hakket nærmere det samfunnet han ønsker seg, så for all del...

Skrevet

Er han sinnssyk ? http://www.vogtene.no/?p=3657

Jeg ser likheter mellom Breivik og Bhatti. Men Bhatti har ikke fått samme diagnose.

Se Wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Bhatti

En Svensk professor mente at Breivik trolig led av det samme som de fleste terrorister, så det er ikke helt fjernt det du skriver.

Men Norge har ikke kapasitet til å legge inn disse folka, og ikke behandler vi dem (jfr. en som har jobbet på sikkerhetsavdeling. Bare en, jeg håper det ikke er representativt) for deres farlige adferd heller , når de blir innlagt.

Skrevet

Nå har vel alle rett til å være borgere i en stat i følge menneskerettighetene om jeg ikke husker helt feil. Det å ta vekk en rettighet vil vel føre oss hakket nærmere det samfunnet han ønsker seg, så for all del...

Stemmer det ,derfor bør vi være ekstremt forsiktige med hvem vi deler ut statsborgerskap til .

Men denne dritten er iallefall oppvokst her , hva er det som får en person oppvokst i et fritt demokrati til å ønske seg en facistisk stat ?

Er det ønsket om å kontrollere andre mennesker ? Det er vel noe av det som driver alle facister .

• Liker 1
Skrevet

Arfan for noen år siden var en skjeggfri sjarmør som hadde haugevis med norske elskerinner rundt i Oslo. Han appellerer sikkert ikke like mye nå der han subba rundt og var aggresiv mot alle, i joggesko og hettegenseren dratt til rundt det vannvittige skjegget.

Rart det der, en mann som 'alle' damer ville ligge med er plutselig et rikshatobjekt.

Han var litt sexy da.. uten det skjegget altså. Men hjelper ikke å være kjekk når man er en idiot!

Skrevet (endret)

Han fortjener ikke den lappen. Legg til ø'en du, og da referer jeg ikke til hudfargen, men rett og slett en bedriten personlighet. Bølle, kaller man sånne, oppfører seg som bortskjemte småunger. Hadde gjerne sett ham ut av landet, men ut ifra det faktum at han faktisk er nordmann må vi håndtere ham selv.

Det som er så synd er at han skal stå fram som representativ for muslimer i Norge, og håper at folk flest kan se så langt som at han bare er del av en fanatisk minoritet. En potensielt veldig farlig en, som må holdes under konstant overvåkning.

Vi må stå fram(uansett etnisitet) og si at klart og sterkt ifra at vi ikke godtar trusler.

Endret av Cordelia
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Stemmer det ,derfor bør vi være ekstremt forsiktige med hvem vi deler ut statsborgerskap til .

Men denne dritten er iallefall oppvokst her , hva er det som får en person oppvokst i et fritt demokrati til å ønske seg en facistisk stat ?

Er det ønsket om å kontrollere andre mennesker ? Det er vel noe av det som driver alle facister .

Det er jeg enig i, men som du sier gjelder det jo uansett ikke Bhatti.

Hva hans bakgrunn for disse merkverdige valgene er kan vi jo bare spekulere i, og heldigvis argumentere i mot hans forslag for det norske samfunnet.

Skrevet

Hvorfor det ? I en genser designet for det amerikanske ski og snowboardlaget. Er han ikke en ekte amerikaner da ?

Heilnorsk design fra midtNoreg ;)

Toska og Bhatti har nok smarte advokater, som kler dem opp i det mest uskyldige, sympatiske og urnorske vi kan tenke oss.

Skrevet

Hvem er han? :klo:

Burde jeg vite hvem han er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...