Gjest Thomas Glade Skrevet 21. januar 2012 #21 Skrevet 21. januar 2012 Nei, la han få bli. Det er ikke han det er noe galt med, det er oss! Hva i helvete mener du!. Det er noe galt med deg, det må det jo være?
Gjest Tiger Skrevet 21. januar 2012 #22 Skrevet 21. januar 2012 Interessant at svinepelser som Arfan Batti får bli i landet, samtidig som 3-åringer som er født i dette landet blir utvist: http://www.dagbladet.no/2012/01/21/nyheter/udi/innenriks/innvandring/familiegjenforening/19885328/ Applaus! 1
I Grosny Skrevet 21. januar 2012 #23 Skrevet 21. januar 2012 http://no.wikipedia.org/wiki/Arfan_Qadeer_Bhatti Er dette en morsom person man bare kan le litt godmodig av ? Han er kanskje en av Norges farligste menn. Monsterkriminell, og med evne til å knytte kontakter og organisere gjenger. Jeg visste ikke at han var storsjarmør, og det gjør han jo bare enda farligere. Litt Josef Stalin-type? 1
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2012 #24 Skrevet 21. januar 2012 Han er jo et ypperlig eksempel på hvem som blir ekstreme muslimer og at de ikke er noe å høre på! Og hans tilhengere digger visst kriminelle...det sier jo litt! Rart at de i det hele tatt kan kalle seg muslimer. En gjeng med kriminelle - for en flott reklame! 2
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. januar 2012 #25 Skrevet 21. januar 2012 Og igjen dette med "å sende ut" enhver person som har en utenlandsk opprinnelse. Mannen er født og oppvokst i Norge, og jeg vil tro ute å vite det sikkert, at mannen er norsk statsborger. Kanskje på tide å faktisk innse realitetene. Han er oppvokst i det norske samfunn, og vi må ta ansvar for han helt selv. Selvfølgelig kan vi oppfordre han til å finne en annen stat han har mer tilfelles med å bosette seg i, men tro det eller ei, mannen har faktisk rettigheter som norsk borger. Så utsendelsesønske blir igrunn fullstendig malplassert. 1
I Grosny Skrevet 21. januar 2012 #26 Skrevet 21. januar 2012 Han er jo et ypperlig eksempel på hvem som blir ekstreme muslimer og at de ikke er noe å høre på! Og hans tilhengere digger visst kriminelle...det sier jo litt! Rart at de i det hele tatt kan kalle seg muslimer. En gjeng med kriminelle - for en flott reklame! Jeg synes det er feil å blande sammen "ekstrem muslim" med kriminell. Vi snakker om en karismatisk banditt, som bruker den religionen som ligger for han. De fleste ekstremister er ekstremister, uavhengig av hvilken religion de flagger med, og eventuelt bruker, kanskje som verktøy. Jeg føler at å sammenligne muslimer generelt med denne banditten er en stor og voldsom feil. Problemet hans er ikke troen, men det at han er en banditt som ikke har lært å kommunisere på en hyggelig måte, men i stedet tyr til voldelig kroppsspråk. 1
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2012 #27 Skrevet 21. januar 2012 Jeg synes det er feil å blande sammen "ekstrem muslim" med kriminell. Vi snakker om en karismatisk banditt, som bruker den religionen som ligger for han. De fleste ekstremister er ekstremister, uavhengig av hvilken religion de flagger med, og eventuelt bruker, kanskje som verktøy. Jeg føler at å sammenligne muslimer generelt med denne banditten er en stor og voldsom feil. Problemet hans er ikke troen, men det at han er en banditt som ikke har lært å kommunisere på en hyggelig måte, men i stedet tyr til voldelig kroppsspråk. Ja, du kan si hva du vil. Jeg kan ikke ta folk som støtter en kriminell seriøst.
sebastianen Skrevet 21. januar 2012 #28 Skrevet 21. januar 2012 Jeg synes det er feil å blande sammen "ekstrem muslim" med kriminell. Vi snakker om en karismatisk banditt, som bruker den religionen som ligger for han. De fleste ekstremister er ekstremister, uavhengig av hvilken religion de flagger med, og eventuelt bruker, kanskje som verktøy. Jeg føler at å sammenligne muslimer generelt med denne banditten er en stor og voldsom feil. Problemet hans er ikke troen, men det at han er en banditt som ikke har lært å kommunisere på en hyggelig måte, men i stedet tyr til voldelig kroppsspråk. Problemet er og at han hensyntaes fordi han gjemmer seg bak religion , fordi han kan påberope seg religionsfrihet og ytringsfrihet .( rettigheter han er motstander av ) Dersom man tar vekk religionen er han bare en kriminell gjengleder , leder for en gjeng psykotiske tullinger . Men ganske farlige . 3
I Grosny Skrevet 21. januar 2012 #29 Skrevet 21. januar 2012 Dersom man tar vekk religionen er han bare en kriminell gjengleder , leder for en gjeng psykotiske tullinger . Men ganske farlige . Det er skummelt når banditter får innflytelse i ekstreme religiøse miljøer.
Gjest MorAase Skrevet 21. januar 2012 #30 Skrevet 21. januar 2012 Det er skummelt når banditter får innflytelse i ekstreme religiøse miljøer. Det viser mer hva slags bandittvirksomhet religion faktisk er.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #31 Skrevet 21. januar 2012 http://no.wikipedia.org/wiki/Arfan_Qadeer_Bhatti Er dette en morsom person man bare kan le litt godmodig av ? Beklager, men jeg greier ikke ta han seriøst. Fyren er på alder med meg, er født og oppvokst i Norge, og står der og holder appeller på gebrokkent kebabnorsk, med mullaskjegget og grønlandshabbiten sin. Før hadde han en viss lederutstråling, men de siste åra har han blitt svært patetisk. 5
apekatt1 Skrevet 21. januar 2012 #32 Skrevet 21. januar 2012 http://www.nettavisen.no/nyheter/article3318327.ece Siv Jensen kunne jeg gjerne sugd... Nei vent, tilfredsstillt da. Tøff dame, virkelig noe politikk-Norge trenger når grine-Jens og pingle-Storberget har sittet altfor lenge i fremtredende roller. 3
katinkatinka Skrevet 21. januar 2012 #33 Skrevet 21. januar 2012 Siv har helt rett, han kan gjerne finne seg et annet land. Jeg merker hele fyren provoserer meg så langt inn i ryggmargen at jeg håper jeg treffer ham en dag. Da skulle jeg gått rett bort og løftet ham. 3
Sugerøret Skrevet 21. januar 2012 #34 Skrevet 21. januar 2012 han er jo kriminell og det går jo ikke i hop med islam.Dobbeltmoral! Tror han at alt er tilgitt fordi han har fått en smekke under haka?
Gjest ........... Skrevet 21. januar 2012 #35 Skrevet 21. januar 2012 Den mannen er en jævla idiot! Send han tilbake til ørken hølet han kommer fra! Komme her og forlange allslags drit, helvete heller mann hvor dum kan du bli!!!! 1
Gjest ........... Skrevet 21. januar 2012 #36 Skrevet 21. januar 2012 Den mannen er en jævla idiot! Send han tilbake til ørken hølet han kommer fra! Komme her og forlange allslags drit, helvete heller mann hvor dum kan du bli!!!!
Gjest S.A.S. Tf-152 Skrevet 21. januar 2012 #37 Skrevet 21. januar 2012 Nei, la han få bli. Det er ikke han det er noe galt med, det er oss! Er det noe galt med oss, bare fordi vi ikke liker at folk kommer til landet vårt og kommer med trusler?? hva er feil her?? han burde bli sendt sammen med alle som er enig, så vi får et rent Norge igjen. de som setter pris på å være i Norge: velkommen!, de som ikke setter pris på å være i Norge, eller følge dets regler: se for faen til å komme dere ut av Norge! 1
Mr.Omg Skrevet 21. januar 2012 #38 Skrevet 21. januar 2012 Jeg synes Arfan Bhatti er et SVIN som bør sendes ut av landet. Vi kan ikke akseptere at en slik terrorist har opphold her. http://www.dagbladet.no/2012/01/20/nyheter/bhatti/islamisme/demonstrasjon/19881456/ Han vrker gal, men hvor skal han sendes hen? Har han ikke norsk statsborgerskap?
I Grosny Skrevet 21. januar 2012 #39 Skrevet 21. januar 2012 Nei, la han få bli. Det er ikke han det er noe galt med, det er oss! Det er nok mange det er noe galt med, men Bhatti er en Norsk Nordmann fra Norge. Han har lært adferd som er uønskt og kriminell. Det må vi enten leve med, eller så må vi lære han grei adferd i stedet. Siden det er urealistisk å lære han grei adferd, når han neppe vil det selv, så må vi bare beskytte oss så godt vi kan. Om det er noe galt med kriminelle, og om om kriminell adferd er gal, eller verre enn lovlydig adferd er egentlig ett filosofisk spørsmål. Men gjelden Norsk filosofi, tradisjon og lovgivning er i mot kriminalitet. Bhatti står også for kriminalitet som er i strid med Kardemommeloven. Selv støtter jeg mye kriminalitet som har støtte i Kardemommeloven, mens jeg ikke aksepterer kriminalitet som strider mot Kardemommeloven. Jeg vil også minne om at det faktisk er lovlig å begå mange svært alvorlige brudd på Kardemommeloven i Norge, og jeg forstår at dette kan være vanskelig for utlendinger å godta. Utroskap er f.eks lovlig. Det er helt merkerlig at en slik selvmordsutløsende forbrytelse er tillatt, mens det er ulovlig å ta ansvar for to, tre koner og gifte seg med disse samtidig. Vi sitter her i Norge og tror at vi er så innmari humane og perfekte, samtidig med at vi gjør stygge ting, selger våpen og etteretning til diktatorer, utvinner tjæresandolje og forsøpler ille. Vi er ikke så perfekte. Og loven er ikke bare snill, men den er trolig snillere enn i mange andre land. Vår deltagelse i Afghanistan er kontroversiell. Jeg vet ikke hvem som er skurker der nede, men mistenker at vi har flere tvilsomme aktører, og at regjeringen ikke heller er mors beste barn. Det eneste som er sikkert er at vi har deltatt der i lang tid, uten at jeg kan si at det er bedre i Afghanistan nå enn da vi kom inn. Jeg tror faktisk vi bør trekke oss ut.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2012 #40 Skrevet 21. januar 2012 Han bør vel innse selv at han trolig ville fått et bedre liv i et land der alle delte hans synspunkter. Istedet vil han og hans meningsfeller altså gjøre om Norge til en islamsk stat. Kan ikke dette kalles "landsforærederi"? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå