AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Jeg synes Arfan Bhatti er et SVIN som bør sendes ut av landet. Vi kan ikke akseptere at en slik terrorist har opphold her. http://www.dagbladet.no/2012/01/20/nyheter/bhatti/islamisme/demonstrasjon/19881456/ 18
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Helt enig. Forbanna neandertaler som står og truer Norge og nordmenn, som faktisk har gitt han opphold, mat og tak over hodet. Snakk om å være takkemmelig. 13
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Nei, la han få bli. Det er ikke han det er noe galt med, det er oss!
lady GaGa Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Jeg synes fyren trengte litt mer oppmerksomhet, siden pressen hadde glemt ham i en lang periode, så dette var en sjangs for komme tilbake til rampelyset. 2
Gjest Tiger Skrevet 20. januar 2012 #6 Skrevet 20. januar 2012 Hva galt har han gjort? Slik jeg har oppfattet det er det kristendommen som skal bekjempes i vårt land. Muslimene er jo vårt nye kulturelle mangfold, og på sikt er vel målet at det skal være flere moskeer enn kirker i dette landet.... 2
Sugerøret Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 æsj synes synd på grisene som blir assosiert med den idioten der. Sett han på et fly -langtvekkistand og la han klare seg selv. 3
lady GaGa Skrevet 20. januar 2012 #9 Skrevet 20. januar 2012 Kult skjegg! jeg tror han har spart det til julenisse stuntet.. ung julenisse 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #10 Skrevet 20. januar 2012 Jeg synes Arfan Bhatti er et SVIN som bør sendes ut av landet. Vi kan ikke akseptere at en slik terrorist har opphold her. http://www.dagbladet.no/2012/01/20/nyheter/bhatti/islamisme/demonstrasjon/19881456/ I dag prøvde han å knuse kameraet til en journalist som ville ta bilde av ham. Det gikk greit med kameraet da, men han mislikte at han ble tatt bilde av. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #11 Skrevet 20. januar 2012 Den mannen og den gruppen er jo helt ekstreme, og det er godt så få møtte opp på demonstrasjonen. Heldigvis frarådet Islamsk forbund alle sterkt mot å delta - de var enige i saken om okkupasjon av Afghanistan generelt sett, men mener at gruppen er ekstreme og har skadelige virkemidler. Det bor jo tross alt mange muslimer i Oslo, og når bare en mikroskopisk gruppe deltar, og i tillegg en kar ringer til Dagbladet for å fortelle at "Abid "Satan" Raja" er en idiot og frafallen sier det jo litt. Tror ikke det finnes en eneste politiker som ønsker å ha de her. Men det er vel kanskje ikke juridisk mulig å utvise dem heller....?
Lutetium 71 Skrevet 20. januar 2012 #12 Skrevet 20. januar 2012 Kult skjegg! Jepp. Digger det skjegget. ZZTops ukjente medlem. 2
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2012 #13 Skrevet 20. januar 2012 Arfan for noen år siden var en skjeggfri sjarmør som hadde haugevis med norske elskerinner rundt i Oslo. Han appellerer sikkert ikke like mye nå der han subba rundt og var aggresiv mot alle, i joggesko og hettegenseren dratt til rundt det vannvittige skjegget. Rart det der, en mann som 'alle' damer ville ligge med er plutselig et rikshatobjekt. 2
sebastianen Skrevet 20. januar 2012 #14 Skrevet 20. januar 2012 Jeg synes fyren trengte litt mer oppmerksomhet, siden pressen hadde glemt ham i en lang periode, så dette var en sjangs for komme tilbake til rampelyset. jeg tror han har spart det til julenisse stuntet.. ung julenisse http://no.wikipedia.org/wiki/Arfan_Qadeer_Bhatti Er dette en morsom person man bare kan le litt godmodig av ? 2
apekatt1 Skrevet 20. januar 2012 #15 Skrevet 20. januar 2012 http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/08/26/346999.html Mokkamann. 2
Gjest Merkur Skrevet 20. januar 2012 #16 Skrevet 20. januar 2012 jeg tror han har spart det til julenisse stuntet.. ung julenisse Eller en wannabe mullah Krekar?
Lutetium 71 Skrevet 20. januar 2012 #17 Skrevet 20. januar 2012 http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/08/26/346999.html Mokkamann. Jeg lever for islam, og hater norske verdier Ok, feil land? 2
Gjest gjest Skrevet 20. januar 2012 #18 Skrevet 20. januar 2012 Han er en ordentlig STHØGGING!! Skjønner ikke hva han gjør her oppe når han ikke trives her. Reis hjem, da vell!! Jiises 3
Gjest Jonas b tropdahl Skrevet 21. januar 2012 #19 Skrevet 21. januar 2012 Arfan Bhatti håper at PST blir straffet, og da lurer jeg på, for hva! Ellers veldig enig med Abid Raja, dette er ukrutt som faktisk ikke er helt tilstede, men lever i sin lille boble med en forestilling muslimenes inntog i verden det er verdens sannhet i forhold til styre og stell. Det store spørsmålet er!, hva har religion med det å styre en stat, og hvorfor kjøre dette løpet i Norge, som i utgangspunktet ikke er muslimsk. Skal jeg være helt ærlig så virker dette som et hevn fra en person med dårlig selvtillit, og derfor bygger dette rundt religionen, som han samtidig er et ytterpunkt til. Dette er selvfølgelig skremmende for kristne Nordmenn som automatisk ser brune øyne og langt hår i ansiktet som en trussel. Det Arfan ikke har forstått at han faktisk lever i Norge, og der har vi egne regler, så vær så snill å send dette mennesket hjem til sin egne! Hat, det hjelper ikke på noe annet å trigge sitt eget hat, og disse personen er etter min mening meget farlige, så vær så snill å hjelp han hjem!. De fleste Norske vil faktisk bo i dette landet, så for dere som ikke kan innordne dere i dette samfunnet, kan dere ikke bare reise hjem? 2
Gjest belarus Skrevet 21. januar 2012 #20 Skrevet 21. januar 2012 Bhatti, hva i helvete gjør du i Norge! Når du har et slikt kjempehat til dette landet. Skal ikke de som bor i dette landet få lov til å leve som Norske! Vær så snill !, kan ikke du forlate dette landet, det ville glede mange?, kanskje de fleste vil jeg tro. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå