AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Tips til et halvårsstudium i Oslo dette halvåret som jeg kunne tatt? Gjerne noe som er støttet av Lånekassen. Har søkt meg som enkeltemnestudent ved UiO, men er redd jeg er for sent ute nå, da jeg ikke er registrert der fra før av.. Alle tips tas imot med takk!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Det ligger fremdeles masse enkeltemner ute på UIOs nettsider. De mest populære er selvsagt tatt, men hvis du skal studere bare for å få poeng, så er det masse å velge i.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Det ligger fremdeles masse enkeltemner ute på UIOs nettsider. De mest populære er selvsagt tatt, men hvis du skal studere bare for å få poeng, så er det masse å velge i. TS her. Er bare det at jeg ikke er registrert på søknadsweb og der var søkefristen 3. januar. Så lurte på om det var noen andre muligheter Privatist går jo an, men er redd det blir litt tungt? Må vel betale i tillegg? Uansett, tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå