Gå til innhold

kuvert pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig fått pris, fra det stedet vi hadde tenkt å holde bryllupet. Men etter at vi har fått prisen, så synes vi det er altfor dyrt. De krever 850,- pr. voksen, og 200,- pr. barn. For coctail, forrett, middag, dessert, 2 drinker. Og alt det du vil ha å drikke til maten. Jeg må også tilføye, at vi stiller med ingrediensene til forretten, og hovedretten selv (laks og hjort).

Er det kun jeg som synes dette er veldig dyrt? Hvor mye må dere andre betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler rett under 800 kroner for tre retters middag, drikke til maten, velkomstdrink, oppakking av gaver, suite med frokost og betjent bar (ikke fri) Stedet vi skal på er kanskje ikke det stiligste i Oslo, men prisen var grei og kjenner folk som har vært fornøyd med arrangementer der tidligere.

Skrevet

Vi betalte 450.- per kuvert (ingen barn). Det var bare for forrett, middag og dessert samt kaffe/conjac. Drikke til maten kom utenom. Men vi betalte ikke for bryllupssuiten, den fikk vi gratis siden vi hadde festen på det hotellet.

Skrevet

Vi betaler 1200kr pr gjest 3 retter middag,dessær,kaffe/avec ,bryllupskake..

Skrevet

Vi betaler 1400 og ikke fri bar.

Skrevet

Hadde ikke reagert på prisen....men siden du stiller med ingrediensene selv, synes jeg dette er vel dyrt. Er klar over at dette er "normale" priser

men, ikke så lenge du stiller med laks og hjortefilet selv. :roll:

Hadde jeg vært deg... ville jeg ha undersøkt litt rundt, og evt. presset prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...