AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Jeg skal nå gå oer til ung ufør, gått i noen år på aap pga sykdom. Men skjønner ingenting av satser o.l på nav sin nettside. Har bare hatt deltidsjobb før. Hvor mye vil jeg få utbetalt? Regner med jeg får minstesats ... Noen som vet ? Hilsen en som ikke skjønner bæret av sånt
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Jeg skal nå gå oer til ung ufør, gått i noen år på aap pga sykdom. Men skjønner ingenting av satser o.l på nav sin nettside. Har bare hatt deltidsjobb før. Hvor mye vil jeg få utbetalt? Regner med jeg får minstesats ... Noen som vet ? Hilsen en som ikke skjønner bæret av sånt [/quote Ung ufør er fortsatt AAP dersom du ikke har fått innvilget varig uførepensjon. Ung ufør er en måte å beregne AAP ytelsen på dersom det er dokumentert alvorlig sykdom som setter ned arbeidsevnen før fyllte 26. Du blir beregnet ut fra 2,44 G og får 66 prosent av det brutto. Dette skjer ikke før etter fyllte 26 år. 1G pr 01.05.11 er 79 216 kr.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 ts her. Ok, men hvor mye er det i mnd sats og slikt ? Noen som vet og har noen peiling på dette ? kommer meg ikke inn på nav.no
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Hei. Har ikke kalkulator her, men du kan regne det ut med tallene over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå