AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har bestilt keratin extensions fra 'Rapunzel of Sweden' men er usikker på om jeg skal sende de tilbake, eller sette de i - hos frisøren selvsagt, men jeg har bare lest negative ting om extensions her.. Jeg vet alle sier at clips sliter mindre på håret osv, men jeg orker ikke ta de av og på hver dag, ikke at jeg trenger extensions EGENTLIG, håret mitt er normalt/litt tykt og langt (men ikke langt nok i min mening), så om jeg mister litt hår tror jeg ikke det vises så mye, men når folk sier de mister svære hårtufser, er det virkelig så ille?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Jeg kan ikke svare på om alle mister store hårtjafser, men kan fortelle litt om venninnen min da hun tok extension. Hun hadde vanlig lagt og fint hår, men ville ha det enda lenger. De første månedene så det jo bra ut, og ingen fare. Men så våknet hun en morgen og oppdaget at extension og håret det var fast i, hadde fallt av. Det ble jo noen småskalla flekker rundt om.
Gjest Badabing Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Mitt hår ble veldig skadet, og jeg skal ALDRI ha det igjen. Prøver heller å passe godt på mitt eget hår. 1
surreminken Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Mitt hår ble også ille skadet, og jeg mistet masse. Det er nå snart 2 år siden jeg tok de ut, og først nå begynner det å bli bedre. Måtte klippe kort bob. Aldi aldri mer..
Minya Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Jeg hadde 75cm ekte indisk doubledrawn hår med keratinfester (før håret mitt faktisk ble 75cm langt). Extension'ene satt i omtrent fire måneder før de begynte å skli ut en og en. Skli ut ja. Håret mitt er åpenbart så glatt at til og med varmebehandlet keratin ikke biter på det. Jeg dro ut extensionfestene en etter en, til det bare satt igjen to fester bak det ene øret, som jeg flettet i fire-fem måneder til, for å ha en stilig underhårsflette som var litt lenger enn resten av håret. Håret mitt har aldri vært så fint som da jeg tok ut extension'ene. Men kan vel ha vært en blanding av mitt hår og litt svake keratinfester som gjorde utslaget. Tror etterveksten under extensionfestene var over ti cm, da jeg tok ut de to aller siste, og håret var like fint Eneste jeg kan si jeg gjorde spesielt da jeg hadde dem var at jeg brukte mye balsam/billig hårkur på krukke hver gang jeg dusjet, for å løsne festene fra hverandre og unngå dreads.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå