AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Hei. Jeg har drevet med en gutt nå i noen mnd, men har avsluttet det fra hans side pga av at han ikke var klar for forhold. men han har uttrykket at vi passet bra sammen og hadde en bra stemning. så det jeg lurer på er om jeg skal sende han en melding og spørre omvi skal henge sammen, men uten at jeg legger noe mer i det. kan jo hende han endrer mening? eller er det bare dumt? hva hadde dere tenkt hvis en du har avsluttet sender deg melding og spør om uforpliktet gøy? er forresten 24 år
Steinar40 Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Har du hørt uttrykket; "det er farlig å leke med ilden"? Det er helt sant. Du legger opp til å brenne deg.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Det avhenger helt og holdent av hva DU føler, selvsagt. Dersom du har følelser for ham, eller merker at dette er en du kan forelske deg i, ville jeg heller bare unngått han, for å slippe å ende opp som såret.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Regner med at du har et håp om at det kan bli noe mer etterhvert om dere blir venner med fordeler. Har gått i samme fella selv. Du kan regne med at han vil gjøre alt med deg som kjærester gjør enten det eller bare plain sex. Bare ikke regn med at det blir et forhold ut av det til slutt. Ikke kast bort tiden din. Du finner noen bedre, som fortjener deg and vice versa. Tar kanskje litt tid, men det skjer. Garantert! 1
violet92 Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Nei, let him go. Du kommer ikke over han hvis du fortsetter å gi deg selv falske forhåpninger! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå