Gå til innhold

Er jeg løs?

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Fordi hun har blitt lært opp til å tenke slik. Slutt å vær så rosa.

Du snakker som du har vett til.

For mange damer er det essensielt for et videre fornøyelig sexliv at første gangen var med noen hun brød seg om/brød seg om henne. Kjenner litt vel mange damer som har en historie som jeg selv ville kalt for en aldri så liten voldtekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva så om sexen blir bedre? Tror dere verden går under om hun opplever dårlig sex? For meg virker det som om kvinner ser på det hele som en livsviktig høytidlig greie, og om det ikke blir helt fantastisk så må krisehjelp inn. Herrefred. Man får da nye forsøk.

Så du foretrekker en som er totalt stressa og ikke greier å slappe av og nyte?

Jeg ser ikke på det som en livsviktig høytidelig greie, jeg mener at opplevelsen vil bli positiv for begge parter om hun skulle greie å nyte. Så klart får man nye forsøk, men den første gangen husker man alltid. Opplevelsen kan bli så negativ at man vegrer seg for sex. Det gjorde det for meg iallefall.

Skrevet

For en kvinnes første gang er det veldig greit å kjenne fyren hun skal ha sex med.

Det varierer fra kvinne til kvinne. For min del ville jeg bare pule og teste ut hvordan det var, og så lenge typen var tiltrekkende nok til å gjøre meg kåt og han ikke var en reinspikka drittsekk, var han bra nok til det formålet.

Denne selvfornektende undertrykkelsen av sine kroppslige behov er noe som er påtvunget kvinner i hundrevis av år, men som man i dag endelig har løsrevet seg fra. Og alle som har lyst, skal kunne benytte seg av den friheten, uten å måtte bli kalt løs, horete, desperat, whatever...

Det tragiske er at det ofte er kvinner som er kvinner verst, ihvertfall her i vesten, når det gjelder å komme med negativ feedback til såkalt løse jenter. Misunnelse på at noen tør å pule og kose seg, kanskje?

La nå folk kose seg og gjøre som de vil med sine egne kropper, så lenge det foregår på en rettferdig, ærlig måte som ikke skader eller sårer noen.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Fordi hun har blitt lært opp til å tenke slik. Slutt å vær så rosa.

Er det så vanskelig for deg å skjønne at ikke alle tar så lett på sex som det du gjør?

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

For en kvinnes første gang er det veldig greit å kjenne fyren hun skal ha sex med.

F.eks å vite at fyren ikke omtaler sex som monkeydancen :)

• Liker 2
Skrevet

F.eks å vite at fyren ikke omtaler sex som monkeydancen :)

Åja så forferdelig.... :filer:

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Åja så forferdelig.... :filer:

Neida, bare ufattelig bondsk!

Skrevet

Neida, bare ufattelig bondsk!

Bondske folk har også sex, metroboy.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

Bondske folk har også sex, metroboy.

Ja, desverre. Akkompagnert av siste Plumboskiva og nyspretta reiller von Heissen stein.

Bruk dong, pretty please with sugar on top!

Endret av MikeWaters 2.0
Skrevet

Det er ikke billig og du er ikke løs uansett hvor mange du har sex med eller hvor lite du kjenner dem.

Jo, det er du! Men nei, du er IKKE løs ved å ha sex med en person du synes godt om selv om du ikke kjenner han så godt.

Seriøst, jeg er FOR at kvinner ikke skal stemples som løse eller horer for slikk og ingenting, men ting er heller ikke så svart-hvitt i min verden at du ikke er løs hvis du ligger med alt og alle. Det kommer faktisk et punkt hvor man rett og rimelig kan defineres som løs, uansett hva dere damer innbiller dere. Det samme gjelder forøvrig menn.

Skrevet

Nei, det er umulig å være løs.

Umulig å være løs? Nei, det er det slettes ikke. Kvinner og menn som ligger med flere og har\har hatt mange sexpartnere er løse, enten de vil det eller ikke. Bryr meg ikke om hva DU syns om saken, men det er nå slik det er.

Skrevet

Du er ikke løs, men vær så snill å bli litt bedre kjent med fyren, slik at du ivhertfall kjenner ham litt. :)

Skrevet

Hvis det føles riktig for deg så hvorfor ikke. Jeg var akkurat som deg da jeg var 18, jomfru og så og si ukysset. Jeg hadde sex med en jeg ikke kjente særlig godt. Første gangen for begge og ikke noen stor opplevelse, men det ble bedre etterhvert ;-)Det handler mye om lyster og behov spesielt i den alderen,så man trenger jo ikke å gifte seg selv om man puler.. Men jeg ble gift med min første "pulevenn" til slutt, selv om jeg måtte kysse flere prinser bare for å finne ut at jeg likevel likte den første best.

Så jeg sier bare lykke til! Kos deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...