Gå til innhold

Er jeg løs?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 18. Jomfru og ukysset. Jeg skal om ikke så lenge ha sex med en fyr jeg knapt kjener. Er det billig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 18. Jomfru og ukysset. Jeg skal om ikke så lenge ha sex med en fyr jeg knapt kjener. Er det billig?

Løs er du ikke. Hva nå løs måtte være.

Men hvorfor skal du ha sex med en du knapt kjenner?

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke billig og du er ikke løs uansett hvor mange du har sex med eller hvor lite du kjenner dem.

Gjest Apophis
Skrevet

Løs er du ikkje, for då hadde du hatt deg med sånn ca. gud og hvermann. Billig er du heller ikkje. Men, er du sikker på at det er lurt å ha sex med ein du knapt kjenner?

Det er ingen skam å være verken jomfru eller ukysset, selv når man er 18 (eller eldre for den del). Og det er verdt å vente på ein man kjenner og er trygg på, fremfor ein fremmed fyr som muligens vil bruke deg som "tømmestasjon".

• Liker 4
Skrevet

Vent for guds skyld på en du kjenner godt! Det er bedre å ha sex når man er 30 og klar, enn 18 og med en du knapt kjenner.

Ha litt selvrespekt!

• Liker 3
Gjest grapefrukt
Skrevet

Du er ikke løs, men du gjør nok noe du mest sannsynlig vil angre på senere.

Haster det virkelig så med å ha sex at du tar hvem som helst?

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke billig og du er ikke løs uansett hvor mange du har sex med eller hvor lite du kjenner dem.

I beg to differ. Om man må ta av seg trusa og sprike for at mannen i gata skal kjenne enn igjen så er man ganske løs etter min mening...

For å svare på det TS spør om, så syns jeg ikke man er løs om man har har sex med en person i en alder av 18 år, men jeg syns derimot det er en dårlig ide å ha det første gang med en man knapt kjenner.

En man har et nærmere forhold til, som bryr seg om deg som person og ikke bare vil pule vil nok være mer varsom og hensynsfull mtp at du ikke har gjort dette før, og igjen gjøre debuten til en mer positiv opplevelse :)

En annen ting jeg stusser på er alle disse som "snart skal ha sex med...." Høres ut som man har inngått en avtale, skrevet kontrakt og venter på å løse inn sjekken. Er jo mye mer snacks om det skjer spontant fordi man hadde lyst der og da. Ikke fordi "vi hadde jo avtalt å ha sex på lørdag". Tror det da er mange som, når lørdagen kommer, blir nervøse og usikre på om de egentlig vil dette, men gjør det allikevel fordi det var avtalt. Dårlig stemning.

• Liker 2
Skrevet

Drit i hva andre tenker, og slutt å vær redd for å være "løs". I våre dager er kvinner frigjort såpass at de har lov til å ha akkurat så mye/lite sex de selv ønsker, akkurat som menn.

Om du ønsker å pule denne fyren, så hvorfor ikke? Første gangen er generelt ikke spesielt bra uansett, og med mindre du er en av disse som mener sex skal være noe spesielt/hellig og som bør "spares" til man finner en man elsker, er det bare å kjøre på.

• Liker 1
Skrevet

hvirfor i alverden har du sånne planer,tror muligens du er desperat...og det kan man bli løs av..he he

Skrevet

I beg to differ. Om man må ta av seg trusa og sprike for at mannen i gata skal kjenne enn igjen så er man ganske løs etter min mening...

Nei, det er umulig å være løs.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Drit i hva andre tenker, og slutt å vær redd for å være "løs". I våre dager er kvinner frigjort såpass at de har lov til å ha akkurat så mye/lite sex de selv ønsker, akkurat som menn.

Om du ønsker å pule denne fyren, så hvorfor ikke? Første gangen er generelt ikke spesielt bra uansett, og med mindre du er en av disse som mener sex skal være noe spesielt/hellig og som bør "spares" til man finner en man elsker, er det bare å kjøre på.

Det er kanskje ikke så godt når man tenker nytelse den første gangen, tror ytterst få(hvertfall jenter) får orgasme og ofte er det kleint og flaut.

men opplevelsen blir jo tusen ganger bedre hvis den er sammen med en man kjenner godt og er glad i.

Så nei, jeg syns ikke du er løs, men jeg tror kanskje du vil angre på denne avgjørelsen.

Skrevet

Puler man ukritisk rundt på gud og hvermansen og gjerne fler samme helg over tid så antall sexpartnere virkelig begynner å hope seg opp så er man etter min definisjon løs, billig, u name it.

Det gjelder både menn og kvinner (bare sånn at det er nevnt før sinnabrigaden kommer og lynsjer meg for å være sjåvinistisk og diskriminerende).

Hva som regnes som billig og ikke kommer ann på øyet som ser og kroppen som gjør, og jeg ville i hvertfall ikke ha rørt ei jente med tosifret antall sexpartnere annet enn en vennskapelig klem.

jeg kan godta at andre har et annet syn enn meg, og forbeholder meg retten til å ha mitt syn.

Og jada, jeg går sikkert glipp av masse ålreite jenter med den tankegangen (hadde det ikke vært for at jeg er godt gift :P ) men det kan jeg leve med...

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Hvorfor i helvete skal du ha sex med en fyr du knapt kjenner????

• Liker 2
Skrevet

Løs er du ikke. Hva nå løs måtte være.

Men hvorfor skal du ha sex med en du knapt kjenner?

Hvorfor skal hun IKKE det? Dere kvinner har mye håpløse, irrasjonelle ting for dere...Det er bare sex, slutt å gjør det til en så big deal.

Skrevet

Hvorfor i helvete skal du ha sex med en fyr du knapt kjenner????

Er det morra di som har lært deg å tenke slik eller? Bruk beskyttelse. Man trenger ikke livshistorien til en person for å pule. Er bare å få av seg klærne og begynnemonkey dancen det.

Skrevet

Vent for guds skyld på en du kjenner godt! Det er bedre å ha sex når man er 30 og klar, enn 18 og med en du knapt kjenner.

Ha litt selvrespekt!

Selvrespekt er å tillate kroppen de lyster man har. De fleste mennesker over 16 har faktisk disse behovene. tydligvis vanskelig for noen å forstå.

• Liker 2
Skrevet

Er det morra di som har lært deg å tenke slik eller? Bruk beskyttelse. Man trenger ikke livshistorien til en person for å pule. Er bare å få av seg klærne og begynnemonkey dancen det.

Nei, opplevelsen kan bli mer positiv hvis det er med en man har tillit til. Hadde jeg valgt den gang da jeg mistet jomfrudommen, hadde det nok vært med en som jeg klarte å slappe av med. Altså, slapper du av, blir sex'en bedre..

Og en viktig regel: Vi er alle forskjellige ;)

Gjest "gjest"
Skrevet

For en kvinnes første gang er det veldig greit å kjenne fyren hun skal ha sex med.

• Liker 1
Skrevet

Nei, opplevelsen kan bli mer positiv hvis det er med en man har tillit til. Hadde jeg valgt den gang da jeg mistet jomfrudommen, hadde det nok vært med en som jeg klarte å slappe av med. Altså, slapper du av, blir sex'en bedre..

Og en viktig regel: Vi er alle forskjellige ;)

Hva så om sexen blir bedre? Tror dere verden går under om hun opplever dårlig sex? For meg virker det som om kvinner ser på det hele som en livsviktig høytidlig greie, og om det ikke blir helt fantastisk så må krisehjelp inn. Herrefred. Man får da nye forsøk.

Skrevet

For en kvinnes første gang er det veldig greit å kjenne fyren hun skal ha sex med.

Fordi hun har blitt lært opp til å tenke slik. Slutt å vær så rosa.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...