MilesToGo Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Heisann. Jeg og familien min skal kanskje til Sardinia i sommer. Det er altså meg (jeg er 18, blir 19), lillsøsteren min på 15 og moren og faren min. Hotellprisen blir rundt 30 000 kr. Men vi lurer litt på hvordan prisnivået er der nede. Vi er ikke akkurat den famillien med best råd, men vil i sommer unne oss en fin tur til Sardinia i sommer, for det har vi fortjent, nærmere bestemt Alghero. Vet noen av dere hvor mye det feks er for en flaske vann, mat på resturant, klær osv der. Vi tenker spesielt på mat ettersom vi sikkert skal spise ute. Men vi kommer også sikkert til å spise hjemme på hotellet, så da må vi evt lage mat selv. Så vet dere litt om priser der osv, det hadde hjulpet oss mye. Vi skal være der i 2 i uker, så vi pendler sikkert litt mellom resturant og mat på hotellet. Vet dere feks hvor my det er for en pakke egg eller en pakke kjøttdeig osv der? Vil helst ikke bli blakke der nede, men vi tenker å spare før vi drar. Tusen takk for alle svar! Ble igrunn et veldig langt innlegg.
Lana Del Rey Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 (endret) Det er ganske dyrt i Alghero, eller hele Sardinia! En pizza med feks skinke koster ca 10€. Prøvde også ut biff og poteter som kostet 45€ på en helt vanlig resturant. De jeg reiste sammen med prøvde ut sjømat. Husker ikke helt prisen, men det var visst ganske dyrt. Pluss at det ikke var noe særlig smak i fisken og blåskjell. Taxi er vel samme priser som i Norge tenker jeg. Jeg brukte litt over 5000 på en uke, det var for taxi, mat og drikke. Hadde rett og slett ikke penger nok til noe shopping! Dere burde spare opp en god del, for hele Sardinia er ett turiststed, så de har omtrent lik pris på ting som i Norge. Endret 20. januar 2012 av Susiq
MilesToGo Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2012 Ok, da blir det ikke Sardinia :-( Men kanskje Rhodos da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå