AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Jeg var ute på en lengre sykkeltur i dag, og hadde på meg mange plagg med klær nedentil. Jeg merket ikke noe til det under selve turen, men da jeg kom hjem kjente jeg at jeg hadde vondt veldig nedentil. Det svir som et helvete på venstre side litt utenfor de ytre kjønnsleppene, og det er litt hovent. Det kjennes nesten ut som om jeg har forslått meg litt. Er dette normalt? Er det noen som har opplevd det samme før?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 hvorfor må folk si eller bruke ordet fitte? Så Nedverdigende du har sikkert opplevd gnisninger 9
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 God gammaldags blåmerke på fitta. Helt vanlig. Slutt å si fitte. Begynn å si tissen. 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 God gammaldags blåmerke på fitta. Helt vanlig. Slutt å si fitte. Begynn å si tissen. Ja, jeg vet at det er et grusomt ord. Skrev dette innlegget i hu og hast for å få det postet så fort som mulig da jeg ble skikkelig stressa da jeg merket at jeg hadde så vondt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Det vil gi seg når du blir litt bedre trent. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Det vil gi seg når du blir litt bedre trent. Vil vell si jeg er ganske godt trent, men driver ikke så masse med sykkel var nok et sjokk for kroppen å sitte så lenge på et steinhardt sete så lenge 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #7 Skrevet 20. januar 2012 En gang fikk jeg vannblemme på den ene kjønnsleppa under en spinningstime.. Det gjorde vondt det!
Gjest Madelene1 Skrevet 20. januar 2012 #8 Skrevet 20. januar 2012 hvorfor må folk si eller bruke ordet fitte? Så Nedverdigende du har sikkert opplevd gnisninger Helt enig. Fitta er noe av det styggeste jeg hører! 1
Gjest navnelapp Skrevet 20. januar 2012 #9 Skrevet 20. januar 2012 Det går over, og du blir herda når du gjer det ofte. Trondheim-Oslo-følelsen er ikkje noko å trakte etter, nei.
LexSuperior Skrevet 20. januar 2012 #11 Skrevet 20. januar 2012 Hahahahahaha! Når jeg så den overskriften må jeg si jeg lo så jeg gråt! Beklager altså, men når du skriver "fitta" så blir det for meg litt mer useriøst. Uansett, ja det er helt normalt. Tror nok vi snakker et normalt gnagsår! Har du sett hvordan de som sykler Trondheim - Oslo ser ut når de går av syklene sine? De ser virkelig ut som at de har, unnskyld uttrykket, "driti på seg"! Ikke bekymre deg, bare finn en lindrende salve - kanskje faktisk litt tynt med zink? Synes jeg har hørt at det funker 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #12 Skrevet 20. januar 2012 Det går over, og du blir herda når du gjer det ofte. Trondheim-Oslo-følelsen er ikkje noko å trakte etter, nei. Herda fitte? O:
Gjest navnelapp Skrevet 20. januar 2012 #13 Skrevet 20. januar 2012 Herda fitte? O: Eh, no er det mulig eg går litt langt, men som heilårssyklar kan eg seie at eg veldig sjelden har noko ubehag av å sitte lenge på eit sykkelsete. Når eg har hatt opphald frå sykling så kan det vere smertefullt. Kva del av meg som vert herda skal eg ikkje seie noko om, men det ømmaste er ofte bekkenbeina, for å vere presis. 2
MrSmith Skrevet 20. januar 2012 #14 Skrevet 20. januar 2012 Ikke for å spore av, men skjønner virkelig ikke hva som er nedverdigende med det ordet mange hater her. Jeg synes det er et fint ord og det finnes ikke noe bedre. Litt vulgært og erotisk men det skal det være, elsker damer som tør å snakke om f**** si (tør ikke si f-ordet høyt her inne). 2
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2012 #16 Skrevet 9. mars 2012 Ikke for å spore av, men skjønner virkelig ikke hva som er nedverdigende med det ordet mange hater her. Jeg synes det er et fint ord og det finnes ikke noe bedre. Litt vulgært og erotisk men det skal det være, elsker damer som tør å snakke om f**** si (tør ikke si f-ordet høyt her inne). Gammel tråd, men når man har vondt i det området etter å ha syklet har det lite med erotikk å gjøre. Sikkert et mye brukt ord i seksualitetsforumet (hvor jeg aldri befinner meg) men alt her i verden har ikke med sex å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2012 #18 Skrevet 9. mars 2012 opplevde å få brun utflod i en uke etter en spinningtime, og hadde smerter, var sår og øm. vet ikke om det er vanlig, mn har ikke syklet etter dette.
Sofie1 Skrevet 12. mars 2012 #20 Skrevet 12. mars 2012 Bruk sykkelbukse og bruk for all del ikke truse under den - da unngår du å bli sår i .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå