Gå til innhold

Hva drømte du natt til 1/1-04?

Rapitap

Anbefalte innlegg

Skulle vært artig å se hva (dere som husker hva dere drømte da) dere drømte om natt til i dag.

Selv så fødte jeg en velskapt liten gutt, uten smerter. (Tøfft sant?) Da legen etterpå dro ut morkaken var det heller ingen smerter. (Hiv og hå!)hehehe

Så langt jeg kan lese av drømmetydning så burde jeg ta en graviditetsstest. Om jeg ikke er gravid så er det nye tider, kreativitet, forandring og muligheter for å bli det......Stuff i den duren..

Dere da?

:hoppe:

Noe spennende eller helt syke drømmer?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe...? Problematisk? Ingen drømmer????

:-?

Jo jeg drømmer sinnsyke rare drømmer. Av og til er de såå gærne at jeg ikke vil dele dem med noen :ler: og når jeg gjør det, sitter folk å gaper... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da. Her er min drøm (det jeg kan huske)

Jeg lå og sov og så var det plutselig en dame i rommet (det var ikke vår leilighet, bare et rom som en studenthybel. Lignet i grunn på rommet jeg sov på da jeg var på hundeleir for 15 år siden!). Mannen min var bortreist, så jeg ville ikke ha henne der i fall hun var farlig. Så plutselig var jeg med henne i bilen vår (vi har ikke bil) for å kjøre henne til et annet sted. Jeg ba henne (strengt) vente i bilen, for jeg ville ikke ha henne inn i rommet igjen. Men jeg fant ut at jeg måtte ha noen til å hjelpe meg, så jeg gikk og fant en jeg studerte med sittende på en benk. Han er høy og stor, så jeg tenkte at han kunne skremme henne litt. Og så var drømmen slutt...

Føyer til en tolkning:

Mannen min er virkelig bortreist, han feirer nyttår på et skisted med en vennegjeng. Jeg ble igjen for å jobbe nyttårsaften. Så jeg tror at denne damen (som var veldig aseksuell) representerer jobben/voksenlivet mitt, og at jeg ville ha henne vekk fordi jeg heller ville være med på nyttårsfeiring. Og derfor var det en studiekamerat som skulle hjelpe meg - jeg ville tilbake til det mer forpliktelsesløse livet som student1. Ta-taa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronja_80 I.I

He he

Jeg drømte at jeg hadde en stor kvise mitt mellom øynene, og jeg klemte og klemte og klemte før jeg endelig klarte å skvise den ut, det som kom ut var det merkeligste med hele drømmen..... en bomullsklump som er på tuppen av Q-tipsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg drømmer stadig at det er hull i pekefingeren min. På baksiden. Hva betur det?Hullet dekker hele tuppen med en tynn kant rundt.

Så mangler jeg kaffekopper da det kommer gjester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...