AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Hei! Jeg ønsker å bli flinkere til å pynte meg. Jeg leser moteblader, vet hva jeg kler, og får ofte kommentarer på fest for utseendet. Men utfordringen min er at jeg i mange år har nektet meg selv å være med på det såkalte slankehysteriet, og ville heller ikke se med kritiske øyne på meg selv, i frykt for å ødelegge selvtilliten min. Nå har det seg sånn at jeg kanskje har bikket litt mer over til det ukritiske, og jeg har faktisk lyst til å bli litt mer kresen på hvordan jeg ser ut når jeg går ut av huset; gjøre meg selv til en litt penere variant av meg. Jeg er i midten av 20-årene, høy, normal kroppsbygning (kunne med hell trent mer, men spiser sunt), og har mange kule klær i klesskapet, alt av sminke og råd til å kjøpe meg litt nytt av og til. Setter pris på å høre hva DU tenker om deg selv før du går ut døra, og hvorfor du eventuelt stopper opp og bruker litt ekstra tid på utseendet. Selv kommer jeg med unnskyldninger som at jeg skal "spare" på fine klesplagg, at håret mitt har mye fall og holder seg ikke glatt selv om jeg retter det ut, at ute regner det, så sminken forsvinner på vei til jobb, at det ikke er behagelig å sykle i stramme bukser som sitter lavt på liver, ryggsekk er mer praktisk enn veske, og viktigst av alt: at jeg heller sover 10 minutt ekstra om morgenen framfor å pynte meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå