alesund Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Er det flere i Ålesundområdet som skal gifte seg i 2012? Vi skal gifte oss i Ålesund 4 august. Tenkte det kunne være nyttig å dele tips og ideer med hverandre!
Clea Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Vi gifter oss 22 september! borgundkirka skal vi gifte oss i, hvilken skal dere gifte dere i?
alesund Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2012 Vi skal også gifte oss i Borgundkirka! Syns den er den fineste jeg da..så skal vi ha bryllupsfesten på Frimurerlosjen. Dere da? Kommet langt i planleggingen?
Clea Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Vi skal ha festen på sil huset! Vi har kommet et stykke, i løpet av et par uker håper jeg å ha fått bestilt kjole, ellers merker jeg at jeg er glad det ikke er før i september! Haha, holder litt på med invitasjoner, som jeg skal lage selv, og så ubesluttsom jeg er, kommer det til å ta laaang tid! Du skal vel på bryllupsmesse på søndag?
alesund Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2012 SIL huset tenkte vi også på, men det ble ikke. Kjøpte faktisk brudekjole på mandag jeg...det var bare så gøy! Og den er selvfølgelig verdens fineste! Jo, tenkte å ta meg en tur på messa...var på den på Parken i oktober også. Kjekt med litt inspirasjon! Er på jakt etter en veteranbil nå...du kjenner ikke noen du vel? Har du bestilt fotograf?
Clea Skrevet 1. februar 2012 #6 Skrevet 1. februar 2012 Glemte denne jeg! Her har det vært sykdom i hus i snart tre uker, så da har jeg ikke vært her inne! Ikke ble det messe på meg heller, for da lå junior på sykehuset... Men flott bryllup skal vi nok få selv om det ikke ble messe! hehe! Var ikke på fen forrige heller jeg, for da hadde vi ikke forlovet oss ennå! Veteranbil skal jeg snart begynne å lete litt etter selv, trooor jeg, vi har ikke helt bestem transport, mulig det blir noe annet enn veteranbil. Kjenner desverre ingen! Har en kjempeflink fotograf i omgangskretsen, så han skal forevige oss den store dagen! Fremdeles ikke fått prøvd kjoler jeg da! Men nå MÅ det bli i løpet av uka, begynner å stresse litt med det... hehehe! Ellers da, ligger du greit ann i planleggingen?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #7 Skrevet 1. februar 2012 Dere som skal ha festen i SIL-huset: Sørg for at de har nok personell - på forhånd!! SIL-huset skal i utgangspunktet ordne kokker, servitøerer og alt. Det var vel hovedgrunnen til at vi valgte det (giftet oss i fjor). På bryllupsdagen vår, hadde de bare leigd inn 2(!) servitører, noe som selvfølgelig ble altfor lite til 60 middagsgjester. Dette gjorde at gjestene måtte hjelpe til med å ta ut fatene etter middagen og hjelpe til med å flytte bord og gjøre klart til kaffegjestene kom. Det tok en time ekstra å gjøre klart til kaffegjestene, noe som gjorde at det ble alt for liten tid til å spise kaker. Vi klaget og fikk erstatning i ettertid. Bortsett fra dette var SIL-huset bra! Men spør på forhånd. Hadde vi visst de bare skulle ha ta servitører hadde vi selvfølgelig leigd inn egne servitører!
Crissy1986 Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Er fra Ålesund, men skal gifte oss på Larsnes 9.6.12. Vi bor på Kvamsøy
Ladylox Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Hei Vi gifter oss i Ålesund i august. Kirken er Borgund Kirke, og vi skal ha festen på frimurerlosjen. Kirke, underholdning i kirken, Lokale, Kokk/servitører/bartender, kjole og slør, frisør/sminke, antrekk til mannen, veteranbil, hjelp til å pynte lokalet, fotograf/video, halvparten av alkoholen og DJ er fikset. Invitasjoner/menyer/bordkort er rett rundt hjørnet, bestiller fra USA. Store ting vi mangler er bukett, sko og belte til brudekjolen,bryllupskake, sanger/salmer i kirken etc.. Har hørt mye bra om Blomsterstua, noen som har noe formening om hvor en bør kjøpe brudebuketten? Lurer også på hvor dere planlegger å kjøpe/har kjøpt bryllupskaken?
Crissy1986 Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 Jeg kjenner ei som er utdannet baker og som skal lage kaken Blomstrer skal jeg bestille fra mestergrønn tenker jeg
Clea Skrevet 17. mars 2012 #11 Skrevet 17. mars 2012 jeg tror blomstrene mine blir fra blomsterstua, hørt veldig mye skryt fra de! Lokalet vårt har forresten blitt byttet ut, nå blir det Sangeshus istedet for SIL huset. HURRA! Idag var vi å så på antrekk til mannen og sønnen. vi driver å har siste innspurt på invitasjonene, så idag kjøper vi siste finish der! DEEEILIG bryllups-lørdag!
Crissy1986 Skrevet 17. mars 2012 #12 Skrevet 17. mars 2012 Dere som skal leie sjakett/smoking/dress, hvor gjør dere det? Er det kun A.Oksnes som har utleie? Har også hørt mye fint om blomsterstua, men jeg skal ha en helt enkel hvit rosebukett, så da går jeg for mestergrønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå