Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på Karmøy Folkehøyskole (Rogaland fylke) og lurer på om jeg er på vestlandet nå?

Takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på Karmøy Folkehøyskole (Rogaland fylke) og lurer på om jeg er på vestlandet nå?

Takk..

Hvorfor spør du ikke på skolen? Det er da ikke mulig å være sjenert?

Skrevet

Hehe, det er du! Velkommen til oss.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor spør du ikke på skolen? Det er da ikke mulig å være sjenert?

Fordi jeg føler at det blir litt dumt å spørre folk om det når jeg har vært her i over 5 måneder. Har veldig på feelingen at jeg er på Øst-landet skjønner du :)

Skrevet

Åja, takk :) Nå trenger jeg ikke å tenke på det mer :) Var så sikker på at jeg enda var på østlandet jeg!

Unnskyld meg, men hvor lite opplyst er det egentlig mulig å bli?

ER du virkelig så lite intelligent, eller bare later du som?

• Liker 6
Skrevet

Unnskyld for at jeg lurte på noe da...

• Liker 1
Skrevet

Åja, takk :) Nå trenger jeg ikke å tenke på det mer :) Var så sikker på at jeg enda var på østlandet jeg!

Hvorfor trodde ut at du var på østlandet? Hvor trodde du vestlandet var, egentlig?

Skrevet

Hvorfor trodde ut at du var på østlandet? Hvor trodde du vestlandet var, egentlig?

Jeg trodde jeg var på østlandet fordi det var mest logisk for meg. Tenkte vestlandet var litt lenger opp jeg, sånn sogn og fjordane, møre og romsdal etc.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Hvor er sammenhengen mellom intelligens og manglende geografikunnskaper?

Kan du ramse opp alle fylkene som utgjør Østlandet for eksempel?

Når det er sagt kunne TS absolutt ha googlet frasen "Vestlandet", men så er det kanskje ikke alle som vet om google heller.

Folk er ikke nødvendigvis mindre intelligente fordi de ikke kan bruke søkemotorer eller er i besittelse av geografikunnskaper.

:popcorn:

• Liker 5
Skrevet

Unnskyld for at jeg lurte på noe da...

Enkelte ting burde det ikke være nødvendig å lure på.. Ærlig talt! Å ikke vite hvilken del av landet man bor i, det er rett og slett pinlig.

• Liker 2
Skrevet

Enkelte ting burde det ikke være nødvendig å lure på.. Ærlig talt! Å ikke vite hvilken del av landet man bor i, det er rett og slett pinlig.

Ok, takk for din mening.

• Liker 1
Skrevet

Hvor er sammenhengen mellom intelligens og manglende geografikunnskaper?

Kan du ramse opp alle fylkene som utgjør Østlandet for eksempel?

Når det er sagt kunne TS absolutt ha googlet frasen "Vestlandet", men så er det kanskje ikke alle som vet om google heller.

Folk er ikke nødvendigvis mindre intelligente fordi de ikke kan bruke søkemotorer eller er i besittelse av geografikunnskaper.

:popcorn:

Jeg mener at de som ikke vet hvilke fylkes som hører til østlandet ikke har fått med seg elementære ting og derfor ikke er så veldig smarte. Og hvis man har bodd et sted i flere måneder uten å vite hvilken landsdel man befinner i er man vel heller ikke spesielt oppvakt.

• Liker 2
Gjest Cosette
Skrevet

Men.. Hvis man antar at du opprinnelig kommer fra østlandet - har du ikke merket hvilken retning du reiser når du skal til Karmøy?!

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde jeg var på østlandet fordi det var mest logisk for meg. Tenkte vestlandet var litt lenger opp jeg, sånn sogn og fjordane, møre og romsdal etc.

Ville vært mer logisk å tenke sørlandet da, kanskje? :)

• Liker 1
Skrevet

Ville vært mer logisk å tenke sørlandet da, kanskje? :)

Sørlandet er jo strengt tatt bare Vest-Agder og Aust-Agder;)

Skrevet

Men.. Hvis man antar at du opprinnelig kommer fra østlandet - har du ikke merket hvilken retning du reiser når du skal til Karmøy?!

Kjørte bil dit da, tror du jeg sitter med kompass?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...