Explosive Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 I chatten på facebook er kontaktene delt inn i to "grupper", sant. Altså, kontaktene blir skilt fra hverandre med denne "More Online Friends". De jeg chatter mest med er over dette skillet. Og i tillegg til disse er det tilfeldige folk med der. Er dette folk som kikker innom profilen min, eller er det noe annet? Tell me hvis noen ikke forsto, så kan jeg forklare noe bedre.
Gjest "gjest" Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Det er alle de påloggede som du har på lista di. Dog er de øverste de som du snakker mest med.
Explosive Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2012 Jo, jeg vet jo at de som er pålogget er på chatten, og at de øverste er de jeg chatter mest med. Men det er alltid noen "nye" på den lista, som jeg ikke chatter mye med, evt. ikke chatter med i det hele tatt. Jeg lurer på om det er sånn at folk som kikker på profilen min kommer på denne øverste lista?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 I chatten på facebook er kontaktene delt inn i to "grupper", sant. Altså, kontaktene blir skilt fra hverandre med denne "More Online Friends". De jeg chatter mest med er over dette skillet. Og i tillegg til disse er det tilfeldige folk med der. Er dette folk som kikker innom profilen min, eller er det noe annet? Tell me hvis noen ikke forsto, så kan jeg forklare noe bedre. nei det er grønn prikk på de som er logga på men ikke på de andre
Gjest Raindrops Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Det er ikke bare de jeg snakker mest med som ligger der. Noen av dem er folk jeg har vært mye inne på profilen til, eller folk jeg bare har kommentert en del statuser til. Men jeg er usikker på om det også kommer opp folk som "snoker" på meg, men det er ikke umulig.
Explosive Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2012 Altså.. Jeg vet at de med grønn prikk er online og at de uten er offline. Se her: Over "more online friends" er de jeg chatter mest med, enten de er offline eller online. Men i tillegg til disse, så er det hele tiden andre tilfeldige kontakter. Noen chatter jeg med, andre ikke. Kan det være sånn at folk som kikker på profilen min kommer på denne øverste lista?? Er det ingen som forstår hva jeg mener?
Gjest foremma Skrevet 6. juli 2012 #7 Skrevet 6. juli 2012 Jeg forstår, men jeg har ikke noe svar på hvorfor de er der...
Gjest _La Femme Skrevet 6. juli 2012 #8 Skrevet 6. juli 2012 Det kan ikke være de man snakker mest med som ligger øverst. Jeg har nemlig ikke pratet noe med noen av de som ligger der. Og det er forskjellige folk fra dag til dag. Så enten er det tilfeldig, eller så er det de som har snoket på profilen min. Eller noe.
sebra Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 Det tror jeg vi aldri får noe helt konkret svar på, da facebook nekter å la deg få tilgang på hvem som har sett på profilen din. Altså det kan godt være det, men vi kommer ikke til å få noe bekreftelse av facebook.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 Skjønner hva du mener, men jeg skjønner det ikke jeg heller. Over streken så er de jeg snakker mest med uansett om de er pålogget eller ikke, men i tillegg er det jo noen virkelig randoms...folk jeg knapt husker at jeg har på fb... Og det hender noen jeg er oftere inne på profilen til og kommenterer på osv havner under streken... så finner ikke helt noen logikk Anonym poster: dc0271c73d0e498bd4d457d23425afd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå