Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja folkens, hva bare MÅ dere gjøre når dere dusjer, sminker dere, om morgenen osv?

Jeg personlig må alltid ta på mascara på høyre øye først, vet ikke hvorfor, det bare er sånn.

Jeg må også lene hodet fremover når jeg skyller ut shampoo og balsam for å være sikker på at jeg får ut det som kommer i nakken også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foundation på venstre kinn, høyre kinn, venstre side av panne, høyre side av panne.

Mascara på venstre øye så høyre øye.

Øyenbrynspenn på høyre bryn så venstre bryn.

:klo:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg MÅ ha 10-12 minutter foran datan med kaffekoppen for å skjekke nettaviser, facebukken og kg!

Endret av NozMonster
Skrevet

Jeg må smøre på dag/nattkrem med BEGGE hender, helt symmetrisk. Ser så mange gjør det med bare en hånd, skjønner ikke hvordan de klarer det jeg:p Har alltid brukt to hender, har ikke sjangs til å bare bruk en(da kan det jo bli skjevt fordelt:p)!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg dusjer, vasker håret og sminker meg - så MÅ jeg gå opp og sette på kaffemaskinen og se på gradestokken før jeg går ned og føner håret og kler på meg.

PUH! Samma greia hver eneste morgen. :filer:

Endret av Aldrisur
Skrevet

Jeg er helt nødt å røyke - med en gang jeg har stått opp! Ellers fungerer jeg ikke i det hele tatt.

Jeg må til og med røyke FØR jeg kler på meg, og problemet er at jeg ikke røyker inne, så... jeg pakker meg inn i morgenkåpa og en haug med ulltepper, og setter meg på terrassen- i 10 minusgrader.

Og så må jeg alltid lese KG på mobilen mens jeg røyker :)

Skrevet

Ja folkens, hva bare MÅ dere gjøre når dere dusjer, sminker dere, om morgenen osv?

Jeg personlig må alltid ta på mascara på høyre øye først, vet ikke hvorfor, det bare er sånn.

Jeg må også lene hodet fremover når jeg skyller ut shampoo og balsam for å være sikker på at jeg får ut det som kommer i nakken også.

Når jeg dusjer må jeg ALLTID vaske hendene først:P Virker så bakvendt å vaske seg med skitne hender:P Også må jeg seff pusse tennene, ta på deo og fuktighetskrem i fjeset. Men sånn ellers har jeg ikke noe jeg MÅ gjøre om morran. Jeg må ikke en gang børste håret, lol. Barberings ritualet foregår på kveldene:P

Gjest Tigress
Skrevet

Tisse og vaske hender. Alt anna klarer eg meg fint utan. Men eg brukar å stelle meg litt meir altså, men det er ikkje mykje eg MÅ.

Gjest NozMonster
Skrevet

Tisse og vaske hender. Alt anna klarer eg meg fint utan. Men eg brukar å stelle meg litt meir altså, men det er ikkje mykje eg MÅ.

MÅ du ikke pusse tenner?? :hakeslepp:

Skrevet

Jeg har en del MÅ, men de droppes kjapt om jeg er sent ute og må løpe til bussen. Jeg må iallfall se grei nok ut på håret, altså ingen vaser og helt på tryne-sveis. Jeg må vaske meg i ansiktet, under armene og i skrittet. Dertil krem og deodorant.

Skrevet

Problemet mitt er at jeg MÅ dusje hver morgen at jeg har store områder med tørrhet på kroppen. Men.. deilig å dusje da :)

Skrevet

Haha, det var faktisk litt moro å se hva andre gjør om morgenen som en del av ritualet sitt.

Jeg personlig må gre igjennom vippene mine med en ren mascarabørste etter å ha påført mascara for å sikre et resultat uten klumper, selv om det ikke er noen klumper der fra før av.

Vi har en baderomsinnredning med speil som er delt i tre og de to ytterste er satt på skrå slik at man ser seg selv fra forskjellig vinkler, uansett, jeg må bruke det ene vinklede speilet og står dermed på skrå og tar opp all plassen forran vasken slik at andre må dytte meg vekk for å få plass til å pusse tennene sine eller vaske seg.

Skrevet

Briller på nesen, koke tevann, sjekke at pus har mat og vann, lese epost og aviser mens jeg drikker te, ta på linser og gå på dass. Omtrent i den rekkefølgen. Ja og så ser jeg på gradestokken før jeg går ut døra.

Sminker meg så og si aldri (mangel på jentevenner og søstre på egen alder i tenårene gjorde at jeg aldri lærte å sminke meg, så jeg synes bare det er pes), bruker ingen hudprodukter annet enn bodylotion fra Cosmica når jeg har dusjet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...