Kosemose Skrevet 1. februar 2012 #21 Skrevet 1. februar 2012 Er veldig mye som provoserer meg, men det som provoserer meg aller, aller mest er folk som tror de er bedre enn andre og som ved hver mulige anledning finner noe å rakke ned andre på. At noen klarer å få for seg at de er bedre enn andre, er i mine øyne rett og slett kvalmt og uakseptabelt. Hva provoserer dere? Jeg provoseres av at det lages tråder som har blitt laget før! Neida, bare tuller med deg jeg provoseres av bøller. Også provoseres jeg av unnasluntrere. spesielt de som sluntrer unna på andres bekostning. Provoseres også av sleipe mennesker. Spesielt de som skryter av hvor gode dealer de gjør (les: at de har sleipet/lurt seg til fordeler og tjenester) Også provoseres jeg av frekkhet.
Burn Skrevet 1. februar 2012 #22 Skrevet 1. februar 2012 Jeg blir provosert av så mangt, of føler dette blir et nokså negativt innlegg, men det står i stil med tråden så det får gå. En av de tingene jeg blir mest provosert av er homofobi, og mennesker som mener at homofili er unaturlig, og strider mot religion. Jeg føler ikke behov for å utdype, da jeg blir provosert bare av tanken på dette. Jeg blir provosert av urettferdighet generelt, spesielt når det mishandling av barn/ dyr/ demente/ kvinner/ funksjonshemmede/ psykisk lidende/ etc. Listen er lang, og det finnes utallige grunner til at flere personer burde ta en runde med seg selv og tenke over hvordan de oppfører seg mot medmennesker og omverdenen. Når det er sagt finnes det så utrolig mye mer, men jeg ønsker ikke å ødelegge hverken min, eller deres dag. Et generelt tips vil være å dømme deg selv før du dømmer andre. Tenk deg godt om før du sier noe, behandle andre slik du selv vil bli behandlet, og vær ærlig.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #23 Skrevet 1. februar 2012 Jeg må bare spørre, hvordan kan noen bli provosert av så lite som at noen laget et innlegg noen andre har laget før, eller at noen f.eks spiser usunt, eller bare sunt, eller sitter oppe på natta? Rettere sagt kanskje, småting som ikke gjelder dem selv. Jeg forstår det bare ikke. Må forresten bare nevne, søkefunksjonen virker så vidt jeg vet veldig dårlig på dette forumet. 1
Gjest Nenya82 Skrevet 1. februar 2012 #24 Skrevet 1. februar 2012 Jeg må bare spørre, hvordan kan noen bli provosert av så lite som at noen laget et innlegg noen andre har laget før, eller at noen f.eks spiser usunt, eller bare sunt, eller sitter oppe på natta? Rettere sagt kanskje, småting som ikke gjelder dem selv. Jeg forstår det bare ikke. Må forresten bare nevne, søkefunksjonen virker så vidt jeg vet veldig dårlig på dette forumet. Ja,den gjør faktisk det. Har søkt etter ting,men det er gjerne ting som er ganske urelevant som kommer opp.Ønsker man å søke etter spesifikke ting så er det ikke alltid søkefunksjonen gjør jobben sin.
Gjest Maruwan Skrevet 1. februar 2012 #25 Skrevet 1. februar 2012 Folk som legger seg bort i andre menneskers kosthold og kroppsstørrelse. Folk som legger seg bort i andre mennesker generelt sett, vil jeg si. Norge og nordmenn irriterer meg.
Gjest Nuppdupp Skrevet 1. februar 2012 #27 Skrevet 1. februar 2012 (endret) personangrep, respektløshet og av late moderatorer. Endret 1. februar 2012 av Nuppdupp
WhiteSwan Skrevet 13. februar 2019 #29 Skrevet 13. februar 2019 Folk som ikke tar meg på alvor. Folk som går på kollektivtransport uten å vente på at de som skal av har gått ut først. Folk som snakker til voksne mennesker på samme måte som de snakker til barn.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #30 Skrevet 13. februar 2019 Folk som graver opp eldgamle tråder. Men i dette tilfellet kan jeg gjøre et unntak. Anonymkode: 33ec8...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #32 Skrevet 13. februar 2019 Folk som ser på noe piss som går på TV, bare for å ha ett eller annet å klage over! De synes at alt som sendes på TV, er helt hinsides kjedelig og idiotisk. Men likevel fortsetter de å følge med på TV, isteden for å bare skru av og finne på noe helt annet. Dette må være temmelig patetiske mennesker, med virkelig tomme og innholdsløse liv. Dersom noen andre forsøker å få med seg ett eller annet TV-program som faktisk kan være interssant, så dukker det også opp noen som overhodet ikke er interessert i dette. Men likevel slår de seg ned og følger med, bare for å sutre: Forbanna søppel! Hvorfor gidder du å følge med på slikt sludder? Latterlig bæsje-program!! Hvor stor idiot er man nødt til å være for å klage over noe dritt som går på TV, samtidig som man selv velger å følge med på all den dritten som går der? Anonymkode: 4b31c...766 1
Jensine Skrevet 14. februar 2019 #33 Skrevet 14. februar 2019 Folk som virker å ha levd skjermet kan kanskje få frem noe uggent i meg. Som slår ut i full blomst hvis de på grunn av dette - eplekjekkheten og mangel på skrekk i livet - tar for seg og lykkes på en måte jeg verken har mot eller skamløshet til.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #34 Skrevet 14. februar 2019 Folk som drar opp gamle tråder. Anonymkode: 62fce...a01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå