Gå til innhold

Fise ved analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså dersom man har analsex, og mannen har penis inni i rompa til dama og dama klemmer til med en skikkelig braker, da mener jeg en skikkelig braker.

Kommer da penisen til å sprette ut igjen pga trykket? Noen med erfaring?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, den spretter ut og triller bortover senga (?) - og hvis hun bæsjer litt i tillegg så.....? Nei det gidder jeg ikke se for meg. :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Trykket vil føre til at mannen blir skutt bakover, minst tre-fire meter om ingenting står i veien. I samme slengen vil den motsatte kraften føre til at kvinnens kropp blir trykket fremover og nedover, men med litt flaks greier hun å komme seg opp igjen før hun blir kvalt av sengetøyet.

Dette er også den vanligste grunnen til tannskader i sengehalmen, da kvinnen ofte står plassert slik at fortennene plantes i hodegjerdet på sengen.

Helt sant...

:ironi:

Så lenge penis er i bevegelse vil nok lufta slippe ut gradvis under sexen, slik at det ikke får bygget seg opp trykk til noen braker.

• Liker 4
Skrevet

Så lenge penis er i bevegelse vil nok lufta slippe ut gradvis under sexen, slik at det ikke får bygget seg opp trykk til noen braker.

Jeg forutsetter at penis er i ro og er hard inni rompa hennes. Slik at det er tett, hun fiser på maksimal styrke. Kan man da blåse kølla ut, hadde vært moro å høre noen som har prøvd i praksis?.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det høres litt risikabelt ut å begynne å presse ut ting i en slik situasjon :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Trykket vil føre til at mannen blir skutt bakover, minst tre-fire meter om ingenting står i veien. I samme slengen vil den motsatte kraften føre til at kvinnens kropp blir trykket fremover og nedover, men med litt flaks greier hun å komme seg opp igjen før hun blir kvalt av sengetøyet.

Dette er også den vanligste grunnen til tannskader i sengehalmen, da kvinnen ofte står plassert slik at fortennene plantes i hodegjerdet på sengen.

Helt sant...

:ironi:

:skratte:

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

Nei, har ingen erfaring med fising under sex.

Endret av MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

Det er også en mulighet for, hvis det er veldig trangt, at han ikke blir skutt bakover men rett og slett blåst opp gjennom pikken. Og iom. at fis inneholder gass, som jo er lettere enn luft, så vil man kunne oppleve at han letter hvis fisen er stor nok. Bør prøves. Vil garantert bryte isen i anstrengte situasjoner. Kan f.eks. bli en ordentlig slager i ellers traurige familiesammenkomster.

Endret av Rimmern
  • Liker 1
Skrevet

:briller:

Har selv ingen erfaring med akkurat dette, men med bakgrunn i fysiske lover vil jeg tro at det er mer naturlig at hun som fiser vil bli skutt framover da han sannsyligvis er tyngst.

Skrevet

Det er også en mulighet for, hvis det er veldig trangt, at han ikke blir skutt bakover men rett og slett blåst opp gjennom pikken. Og iom. at fis inneholder gass, som jo er lettere enn luft, så vil man kunne oppleve at han letter hvis fisen er stor nok. Bør prøves. Vil garantert bryte isen i anstrengte situasjoner. Kan f.eks. bli en ordentlig slager i ellers traurige familiesammenkomster.

Dersom denne teorien stemmer anbefaler jeg ikke å prøve dette, sannsynligvis er det ballene hans som blåses opp og det blir ikke vakkert...for å si det sånn...

Skrevet

Godt poent, MrSmith. Men jeg tror ikke det blir særlig vakkert uansett hvilken del som blåses opp.

Skrevet

Jeg puster nå bare letter ut over at du ikke kan bli gravid gjennom analsex jeg. :skratte: Det tror jeg kommer til å spare menneskeheten for mange rare ideer gjennom tidene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...