AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Noen som har en god oppskrift på hvit bacalao?
Nelly Pelly Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Denne er god http://annicaommat.wordpress.com/2010/12/28/bacalao/
Gjest navnelapp Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Denne brukar eg å lage. God og ikkje så sterk.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Hva er det i den da, Alt Godt? *gidder ikke åpne lenke*
Gjest navnelapp Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Kvit bacalao 600 g torskerygg, fersk eller lettsalta 800 g poteter 2 gule paprika 3 løk 3 dl kremfløte 2 dl vatn 1 knivsodd cayennepeppar 1 knivsodd røykt paprika Salt og peppar Smør og olje til steiking Mjøl til jamning To hardkokte egg til garnering Har du lettsalta torsk, så rens den, og la den ligge litt i vatn. Har du fersk torsk, så dryss på godt med grovt salt, og la den ligge ein times tid. Rens og kutt løk, paprika og poteter. Eg brukte amadinepoteter, så dei skrelte eg ikkje. Brukar du grovare poteter må dei skrellast. Varm opp ei skei olje og ei skei smør i ei låg, vid gryte, og legg i poteter, løk og paprika lagvis. Slå på kremfløte og vatn, og ha i cayenne, røykt paprika viss du har og litt salt og peppar. Bland ut ei spiseskei mjøl i litt av vatnet, og slå det på. Vri gryta fort rundt nokre gongar, slik at alt blandar seg. Gjenta dette jamnt og trutt til det heile har kokt opp. Når grønsakene er møre, deler du fisken i passe store serveringsbitar. Sett ei sleiv ned i gryta, dreg til side og slepp nedi fiskebitane. Fortsett til all fisken er i gryta. La det trekke på låg varme. Smak på gryta etter nokre minutt, og tilsett eventuelt litt meir salt og peppar. Unngå å røre for mykje, då vert fisken grautete. Server bacalaoen med kokt egg delt i båtar, og eventuelt nybakt brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå