AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Tror ikke det, men millier kommer som regel av kremer du ikke tåler og eventuell mangel på peeling.
Zakuro Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Finnes det? Så det er milier det heter:P Jeg spurte legen min om dette, og hun sa jeg burde se en sånn hudterapeut eller hva det nå heter, de kunne gjøre hull på dem og klemme ut. Men heck, det kan man nå jaggu gjøre selv:) Bare vær forsiktig. Har selv noen retningslinjer jeg selv bruker, men prøv på en av gangen for å se åssen huden din reagerer:P 1. Vask området med miliene godt med såpe og vann, tørk med en ren håndduk. 2. Steriliser en nål med en lighter, blir tuppen rødglødende er det bra nok. Ikke brenn deg! 3. La nålen kjøle seg helt ned før du forsiktig prøver å stikke hull på huden der miliene er, og klem forsiktig ut. Unngå bruk av negler! Så lar du huden heles før du angriper neste, i tilfelle huden din ikke liker denne behandlingen:P
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Så det er milier det heter:P Jeg spurte legen min om dette, og hun sa jeg burde se en sånn hudterapeut eller hva det nå heter, de kunne gjøre hull på dem og klemme ut. Men heck, det kan man nå jaggu gjøre selv:) Bare vær forsiktig. Har selv noen retningslinjer jeg selv bruker, men prøv på en av gangen for å se åssen huden din reagerer:P 1. Vask området med miliene godt med såpe og vann, tørk med en ren håndduk. 2. Steriliser en nål med en lighter, blir tuppen rødglødende er det bra nok. Ikke brenn deg! 3. La nålen kjøle seg helt ned før du forsiktig prøver å stikke hull på huden der miliene er, og klem forsiktig ut. Unngå bruk av negler! Så lar du huden heles før du angriper neste, i tilfelle huden din ikke liker denne behandlingen:P Høres skummelt ut, men skal prøve. Men miliene hos meg er knøttsmå, ser ikke hvordan jeg skal få klart å klemt ut noe?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 MD formulations continuous renewel serum, men dette er et serum, ikke en krem. Du må bruke fuktighetskrem etterpå, samt rens, skrubb og en maske en gang i uken. Det er viktig at du bruker gode produkter; det hjelper lite med et slikt serum dersom du smører deg med Nivea etterpå.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 MD formulations continuous renewel serum, men dette er et serum, ikke en krem. Du må bruke fuktighetskrem etterpå, samt rens, skrubb og en maske en gang i uken. Det er viktig at du bruker gode produkter; det hjelper lite med et slikt serum dersom du smører deg med Nivea etterpå. Takk!
Zakuro Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Høres skummelt ut, men skal prøve. Men miliene hos meg er knøttsmå, ser ikke hvordan jeg skal få klart å klemt ut noe? Vel, om miliene er der så må det jo være noe å klemme ut:P Mye er det kanskje ikke men:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå