Kayli Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Jeg er helt grønn på området, så nå spør jeg i vei. Datteren min har fått seg ipod, jeg har Spotify. Er det mulig å få musikk fra Spotify over til ipoden? Leste noe om at dette bare gikk an på local folders, og at local folders er musikk jeg har på pc`n fra før?? Hvis det ikke går an å få dette til, er det da andre gratismuligheter for at datteren kan få noe musikk på ipoden sin? Endret 19. januar 2012 av Kayli
kulu-kulu Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Så lenge ipoden har internet tilgang,så er det bare å laste ned spotify appen. Logg deg inn,og gjør spillelistene offline. Det kan du kun gjøre om du betaler for spotify til vanlig
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 To viktige ting å merke seg. 1. Kun iPod touch som er støttet av Spotify. 2. Du trenger Spotify Premium (kr. 99 per måned). Alternativt kan dere lese inn CD plater (såkalt "rippe") på datan, og så legge de over på iPoden via iTunes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå