Rødvinspiken Skrevet 19. januar 2012 #1 Del Skrevet 19. januar 2012 Har letet rundt på nettet etter oppskrift men finner ikke. Noen som har en de kan dele? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 19. januar 2012 #2 Del Skrevet 19. januar 2012 Denne bør da kunne brukes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødvinspiken Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 19. januar 2012 Tusen takk Moscato Var egentlig på jakt etter den typen med åpning midt på bak, men kan sikkert trikse denne til på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødvinspiken Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 20. januar 2012 Har nå funnet ut at oppskriften jeg var på jakt etter selges hos stoff og stil. Koster kr. 23,-. Men de skal ha kr. 65,- i tillegg for gebyr og porto... http://www.stoffogstil.no/Shop_sider/ShopArticle.aspx?articleid=24787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 20. januar 2012 #5 Del Skrevet 20. januar 2012 Hehe, det hadde ikke jeg gadda, i alle fall. Med tova ting er det jo i verste fall bare å klippe åpning bak etter toving, og så kanskje hekle langs kantene for å få de jevnere:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødvinspiken Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 24. januar 2012 Nei, jeg synes også det ble litt vel mye. Synd egentlig, for jeg har sett disser hjertene ferdige, og vet at det er en veldig fin oppskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne20 Skrevet 24. februar 2012 #7 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har oppskriften på sånn du vil ha. Skal se om jeg finner den og skrive den inn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødvinspiken Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har oppskriften på sånn du vil ha. Skal se om jeg finner den og skrive den inn her Ja tusen takk! Jeg har brukt en annen oppskrift og gjort om på den, så de ble ganske fine, men vil veldig gjerne ha den du har om du orker å legge den inn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indiragundi Skrevet 15. oktober 2022 #9 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hanne 20-kan jeg få oppskriften på de hjertegryteklutene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #10 Del Skrevet 15. oktober 2022 Men er det hensiktsmessig med slike grytekluter? Her i huset blir alle grytekluter sølt på og må vaskes titt og ofte. Anonymkode: b687a...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå