Gå til innhold

Hadde dere damer pult Lars Vaular

Fremhevede innlegg

Gjest Cosette
Skrevet

Synes han er sexy, jeg. Aner ikke hvorfor.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg syns han er kjekk

Endret av nickim
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Tror ikke det, han ser ut som en type jeg kunne skremt vekk. :gjeiper:

Skrevet

Har lest noen intervjuer med ham selv, og mitt intrykk er stikk motsatt. Mannen er lynende intelligent og han har ett veldig riktig og balansert syn på ting i stedet for å la andre fortelle ham hva han skal syntes eller mene. Ble imponert

Hei Lars Vaular! :vinke:

:fnise:

Ganske meningsløst spørsmål, men nei. Jeg hadde ikke pult Lars Vaular fordi han er Lars Vaular.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Bare hvis jeg fikk meget godt betalt for det.

• Liker 3
Skrevet

Det kunne jeg sikkert hvis han hadde vært 20 år eldre.

• Liker 1
Skrevet

nei. Aldri i verden. Ville NESTEN heller hatt sex med Åge i wig wam... Huff. nå ble jeg dårlig :kvalm:

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

nei. Aldri i verden. Ville NESTEN heller hatt sex med Åge i wig wam... Huff. nå ble jeg dårlig :kvalm:

Åge? Haha, da er det seriøst :ler:

• Liker 1
Skrevet

Forstår jeg det riktig at mange her ikke ville pult meg bare fordi jeg er bergenser? :skratte:

Jeg mener... en ting er om dere ikke liker Lars Vaular som person, men å ikke ville ha sex med han fordi han er bergenser er veldig shallow.

• Liker 2
Skrevet

Har alltid syntes han er heit, så ja :lur:

Skrevet

Forstår jeg det riktig at mange her ikke ville pult meg bare fordi jeg er bergenser? :skratte:

Jeg mener... en ting er om dere ikke liker Lars Vaular som person, men å ikke ville ha sex med han fordi han er bergenser er veldig shallow.

Er det mer shallow å mislike noen for dialekten enn utseendet?

Går utfra at det er ons det er snakk om her, ikke forhold.

• Liker 5
Skrevet

Ja.

• Liker 6
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Er ikke han mest opptatt av alenemødre som selger noen hekto?

• Liker 2
Skrevet

Er ikke han mest opptatt av alenemødre som selger noen hekto?

:fnise:

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Han er selve definisjonen på hva jeg ser på som turn off. Tynn, lang, smaalt ansikt, irriterende tryne og sikkert kjedelig personlighet også. Type forfengelig og høy på seg selv. Har sett ham et par ganger i Bergen og en gang på Gardermoen. Han ser innbilsk ut også. Hipster-stilen hans er grusom. Liksom-reflektert og liksom-åpen.

• Liker 3
Skrevet

Syns det er rart hvordan folk antar at han er usympatisk og kjedelig når de ikke kjenner ham. Jeg kjenner Lars personlig, og kan skrive under på at han er en svært intelligent, sympatisk og oppegående mann.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...