Gå til innhold

Hadde dere damer pult Lars Vaular

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, ville dere pult lars vaular om forholdene lå til rette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Mest usympatiske norske artisten jeg vet om, foruten Morten Abel. Hadde jeg hatt muligheten til å komme i nærkontakt med Lars Vaular hadde jeg benyttet anledningen til å spytte på ham tror jeg (om jeg kunne slippe unna med det da :fnise: )

• Liker 3
Skrevet

Nei.

• Liker 2
Skrevet

Nei, han er ikke min type utseendemessig. Men jeg synes fyren virker grei sånn ellers. Kunne sikkert ha pratet med ham uten at det ødela dagen min.

Skrevet

Nei. Mest usympatiske norske artisten jeg vet om, foruten Morten Abel. Hadde jeg hatt muligheten til å komme i nærkontakt med Lars Vaular hadde jeg benyttet anledningen til å spytte på ham tror jeg (om jeg kunne slippe unna med det da :fnise: )

Hvordan er han usympatisk?

Skrevet

Aldri i livet! Synes verken han eller hipsterstilen er noe attraktivt i det hele tatt. Gi meg en ordentlig mann! :jepp:

• Liker 4
Skrevet

NEI

• Liker 4
Skrevet

Hva menes med at forholdene ligger til rette?

Skrevet

Hvordan er han usympatisk?

Samtlige intervjuer jeg har hørt med ham på radio, samt måten han "takket" for seg under spellemannsprisen, den generelle "jeg driver med hiphop så jeg må være en careless douchebag"-attituden, tilsier at han og jeg lever på forskjellige planeter. Dette er bare min mening, det finnes masse artister jeg derimot er veldig begeistret for, og kanskje er mitt inntrykk feil men det er altså slik JEG oppfatter ham :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Nei. Han er ikke pen, og han er bergenser.

• Liker 5
Skrevet

Nei. Han er ikke pen, og han er bergenser.

*sitter i smyg og håper at det kommer en sint bergenser som tar seg nær, så jeg kan se mayhem utfolde seg på KG* :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Nope. Bergenser - og en smule for ung :)

• Liker 2
Skrevet

Samtlige intervjuer jeg har hørt med ham på radio, samt måten han "takket" for seg under spellemannsprisen, den generelle "jeg driver med hiphop så jeg må være en careless douchebag"-attituden, tilsier at han og jeg lever på forskjellige planeter. Dette er bare min mening, det finnes masse artister jeg derimot er veldig begeistret for, og kanskje er mitt inntrykk feil men det er altså slik JEG oppfatter ham :sjenert:

Har lest noen intervjuer med ham selv, og mitt intrykk er stikk motsatt. Mannen er lynende intelligent og han har ett veldig riktig og balansert syn på ting i stedet for å la andre fortelle ham hva han skal syntes eller mene. Ble imponert

• Liker 4
Skrevet

Ja, ville dere pult lars vaular om forholdene lå til rette ?

Hvis du med "forholdene lå til rette" mener dette nærmest bokstavelig i retning av at vi begge var komplett dritings og bortimot svimte av i samme seng så ser jeg ikke bort fra det. I mørket er alle katter grå. Dette går begge veier idet jeg nesten kunne ha vært morra hans.

• Liker 2
Skrevet

Viste ikke hvem han var en gang jeg :sjenert:

Men nei, ville nok ikke det. Han var stygg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg var i samme miljø som ham i flere år, og han er en grei kar. Litt eksentrisk, kanskje.

Grunnen til den knappe takketalen på Spellemannsprisen var fordi prisen for "årets hiphop" ble delt ut på gangen, og kan skjønne at det var provoserende for utøvere innen denne sjangeren.

• Liker 3
Skrevet

Nope. Han er nok homse.

• Liker 1
Skrevet

Har lest noen intervjuer med ham selv, og mitt intrykk er stikk motsatt. Mannen er lynende intelligent og han har ett veldig riktig og balansert syn på ting i stedet for å la andre fortelle ham hva han skal syntes eller mene. Ble imponert

Ts? :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Nope. Han er nok homse.

Han har en kjæreste, som er jente :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...