Gå til innhold

Sukkerflørt tror jeg er fake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallois!

Jeg har prøvd med på nettdating, sukker.

Har fått kontakt med noen jeg ble litt interessert i. Spesielt en mann syntes jeg var veldig spennende, men han sier hele tiden at han ikke tror jeg er ekte, kommenterer at jeg ser forskjellig ut på bilder, ser eldre ut enn jeg utgir meg for, ikke vil gi han facebookadresse osv. Jeg kjenner at jeg begynner å miste interessen. Hvordan kan en slik mann være i virkeligheten tenker jeg. Men, uansett, jeg har avtalt å møtes, men nå er jeg så usikker.

Hvis det var en annen, ville jeg fortalt om min skeptisis, sagt at jeg syntes det var ubehagelig, så han forsto. Jeg har sagt det til menn som for eksempel vil be meg med på ferie og en som sende nakenbilder uoppfordret. Men dette er litt anderledes. Jeg synes det er sårende og veldig ubehagelig når han anklager meg for å ikke være ekte, og er redd for at hvis jeg uttrykker min skepsis eller til g med vil utsette eller droppe møte, vil han si "var det ikke det jeg sa, fake!". Huff og huff :(

Hva skal jeg si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk en måte gutter gjør for å få mere informasjon fra deg

• Liker 2
Skrevet

Hva så om han sier det da?

Det er da hans tap når han støter deg fra seg ved å ikke respektere dine valg (om hvilken informasjon han skal få), å så tvil om sannheten i det du sier og bildene du viser ham, og å prøve å manipulere deg til å gjøre som han ønsker.

Dropp all kontakt.

• Liker 4
Skrevet

For din egen del bør du prøve å bli litt mer tykkhudet, det å være menneske innebærer at man rett som det er kan oppleve ting som er småirriterende eller til og med sårende, hvis man lar alle slags småting gå inn på seg. Mitt råd er: La mannen få vite at du synes det er dumt å bli beskyldt for å være fake og at du derfor vurderer å droppe daten, om han unnskylder seg kan du gi ham en sjans, om han fortsatt er frekk får du jo bare det endelige bevis på at det var like greit å droppe ham. Om en vilt fremmed mann tror du har en fake sukkerprofil er vel ikke noe du trenger å gå rundt å bekymre deg over.

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo spørre ham hvorfor han planlegger treff med noen han tror ikke eksisterer... Det er jo noe spesielt.

• Liker 5
Skrevet

Slett han, glem han, gå videre til neste.

Skrevet

Jeg er TS.

Takk for svar.

Ugh, jeg ble bare litt lei meg, vet det ikke er noen grunn til det.

Og synes det er ekkelt også, for han har åpenbart prøvd å sjekke hvem jeg er på alle måter over internett. For eksempel har jeg sagt hvilken skole jeg går på, han har funnet ut hvem som går der med mitt navn, og "ingen av dem er deg". Det synes jeg rett og slett er skikkelig creepy.

Men egentlig godt at han ikke har funnet meg i sin jakt på å bevise at jeg er juks, jeg vil ikke ha en stalker på døren heller.

Jeg sa nå at jeg ikke følte det var riktig å møtes, når han følte det sånn.

Og jo, som jeg trodde, så mener han dette beviser at jeg er fake.

Herregud!

Jeg er helt ny på sukker, men er slik skepsis vanlig?

To andre som også har gått grundig til verks for å finne om jeg er ekte, og slått seg til ro med det jeg ga dem. Hva er deres oppfattelse? Akkurat nå har jeg lyst til å droppe hele nettdatingprosjektet. Kall meg feig, men jeg liker ikke dette systemet

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hallois!

Jeg har prøvd med på nettdating, sukker.

Har fått kontakt med noen jeg ble litt interessert i. Spesielt en mann syntes jeg var veldig spennende, men han sier hele tiden at han ikke tror jeg er ekte, kommenterer at jeg ser forskjellig ut på bilder, ser eldre ut enn jeg utgir meg for, ikke vil gi han facebookadresse osv. Jeg kjenner at jeg begynner å miste interessen. Hvordan kan en slik mann være i virkeligheten tenker jeg. Men, uansett, jeg har avtalt å møtes, men nå er jeg så usikker.

Hvis det var en annen, ville jeg fortalt om min skeptisis, sagt at jeg syntes det var ubehagelig, så han forsto. Jeg har sagt det til menn som for eksempel vil be meg med på ferie og en som sende nakenbilder uoppfordret. Men dette er litt anderledes. Jeg synes det er sårende og veldig ubehagelig når han anklager meg for å ikke være ekte, og er redd for at hvis jeg uttrykker min skepsis eller til g med vil utsette eller droppe møte, vil han si "var det ikke det jeg sa, fake!". Huff og huff :(

Hva skal jeg si?

han høres ut som en fyr jeg ikke hadde giddet å møte det der

• Liker 2
Skrevet

Han høres litt "spesiell" ut :redd:

Skrevet

Wow, her var det mye overfladisk dømming på gang. Retards.

Skrevet

Det er utrulig mange menn som tror at "du er ikke ekte" faktisk får kvinnene faller over seg selv i hast i å bevise hvem de faktisk er.

Værste er jo at det mest sannsynlig funker siden det er så mange som gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Høres ikke ut som en mann, men en gutt.

Skrevet

Haha, er det virkelig noen som tror beskyldninger er veien å gå for å bli kjent med folk?

Sagt én gang, med glimt i øyet og i ærlig beundring, kan det kanskje være sjarmerende om mannen mener du er så interessant/pen/bra at du umulig kan være ekte. Men når det går over til å være seriøse beskyldninger, gjentatt flere ganger og når han i tillegg begynner å nærmest forfølge deg, da ringer selvsagt alarmklokkene... Han høres ganske skrudd ut.

Jeg hadde droppet all kontakt, og gått videre. Ikke la deg avskrekke av denne gærningen her. Det er definitivt ikke slik at alle man treffer på nettet er slik. :fnise:

Wow, her var det mye overfladisk dømming på gang. Retards.

:skratte: Prøvd denne "metoden" selv eller? Og blitt dumpa?

Skrevet

Vær forsiktig TS! Han høres ikke helt god ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...