Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! greia er at jeg skal skrive bachelor i psykologi. på denne oppgaven MÅ jeg få en A eller en B. jeg bor på en annen kant av landet ifht studiested (fjernstudent) så har ikke så mye muligheter til å oppsøke veileder ved studiestedet. noen som vet om noen med peiling i Oslo-området som kan være behjelpelig med dette? jeg betaler godt! en person som er dyktig og kan samarbeide med meg,problemstilling, korrekturlesing, sjekk av referanser.. rett og slett en person som kan gå god for at det er en meget god oppgave før jeg leverer. nå høres jeg sikkert helt hjelpesløs ut, men jeg står med vann over hodet med annet pensum i tillegg og denne karakteren er utrolig viktig for meg!

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye betaler du for at noen skal hjelpe deg å få en A eller B da?

Har dere ikke hatt om moral og etikk?

• Liker 2
Skrevet

Nå tror jeg du misforstår litt her. Ingen skal skrive oppgaven for meg,

Men hjelp i form av en person som kan bistå, rettlede og godkjenne, da jeg ikke har veileder. Så du kan ta det helt

Med ro, jeg spurte faktisk bare om råd her.

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke få veiledning pr mail?

Skrevet

"jeg betaler godt! en person som er dyktig og kan samarbeide med meg,problemstilling, korrekturlesing, sjekk av referanser.. rett og slett en person som kan gå god for at det er en meget god oppgave før jeg leverer."

Dette er ikke vanlige veilederoppgaver så du kan bare rulle inn.

• Liker 2
Skrevet

I og med at dette oppleves som jobbtilbud og kjøp og salg av varer og tjenester ikke er lov på KG stenges tråden.

Bond, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...