AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 hei! greia er at jeg skal skrive bachelor i psykologi. på denne oppgaven MÅ jeg få en A eller en B. jeg bor på en annen kant av landet ifht studiested (fjernstudent) så har ikke så mye muligheter til å oppsøke veileder ved studiestedet. noen som vet om noen med peiling i Oslo-området som kan være behjelpelig med dette? jeg betaler godt! en person som er dyktig og kan samarbeide med meg,problemstilling, korrekturlesing, sjekk av referanser.. rett og slett en person som kan gå god for at det er en meget god oppgave før jeg leverer. nå høres jeg sikkert helt hjelpesløs ut, men jeg står med vann over hodet med annet pensum i tillegg og denne karakteren er utrolig viktig for meg! Mvh
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 hei! greia er at jeg skal skrive bachelor i psykologi. på denne oppgaven MÅ jeg få en A eller en B. jeg bor på en annen kant av landet ifht studiested (fjernstudent) så har ikke så mye muligheter til å oppsøke veileder ved studiestedet. noen som vet om noen med peiling i Oslo-området som kan være behjelpelig med dette? jeg betaler godt! en person som er dyktig og kan samarbeide med meg,problemstilling, korrekturlesing, sjekk av referanser.. rett og slett en person som kan gå god for at det er en meget god oppgave før jeg leverer. nå høres jeg sikkert helt hjelpesløs ut, men jeg står med vann over hodet med annet pensum i tillegg og denne karakteren er utrolig viktig for meg! Mvh Du kan vel ha kontakt med veilederen din på telefon/epost?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 kontakt Institutt for atferdsvitenskap ved HIOA avdeling kjeller. kanskje noen der kan ta på seg å gi deg litt råd/veiledning.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Jeg skal også skrive bachelor i psykologi. Hva skal du skrive om? Kanskje vi kan bruke denne tråden til å veksle ideer og tips?
Glitnir Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Hva med å henge opp lapper på Blindern eller en liten annonse i Universitas?
Gjest Bond Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Tråden ryddet for salg av tjenester. Bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå