AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Jobber nå deltid i en butikkkjede. Men så er det utlyst en stilling fra en annen butikkjede som har større %. Er akkurat samme jobben jeg gjør i dag som er utlyst. Vurderer og søke på denne, men vet ikke helt hvordan ? Hva bør jeg ha med i søknaden ? Hvis jeg får denne jobben må jeg jo si opp den andre, da det ikke er lov og jobbe i to ulike butikker samtidig. (matbutikker)
cha Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Du søker på jobben, får du den så sier du opp den andre jobben din. Du må jobbe oppsigelsestiden din før du starter på den andre jobben.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Ts her. Hva sal jeg skrive i søknaden om hvorfor jeg vil skifte arbeidsplass?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Du trenger vel ikke skrive noe om det i søknaden?
cha Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Du kan jo skrive at du er på jakt etter en større stillingsprosent.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Hvis jeg får denne jobben må jeg jo si opp den andre, da det ikke er lov og jobbe i to ulike butikker samtidig. (matbutikker) Ikke lov? Er det noen regel ¨på det? Gjelder det kun matbutikker? Nysgjerrig:p Jeg hadde skrevet at jeg ønsker større stillingsprosent i søknaden, og framheve at du trives veldig godt i den type jobb.
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Legg nå ihvertfall ikke til at du ikke har noe problem med å jobbe selvstendig!
Gjest Offensive Pie Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Legg nå ihvertfall ikke til at du ikke har noe problem med å jobbe selvstendig! Flink til å forholde seg til tilbakemeldinger funker kanskje bedre?
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Men for å være seriøs: Skryt av stedet du er på - ikke for mye - og legg til at de dessverre ikke hadde en større stilling tilgjengelig for deg.
Ananas. Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 Ikke lov? Er det noen regel ¨på det? Gjelder det kun matbutikker? Nysgjerrig:p Jeg hadde skrevet at jeg ønsker større stillingsprosent i søknaden, og framheve at du trives veldig godt i den type jobb. Er i en del tilfeller ikke lov å jobbe i konkurrerende bedrift. Altså: du kan ikke jobbe på Rema og Meny, ikke på Lindex og H&M osv. samtidig. Men vet ikke i hvilke bransjer og kjeder de praktiserer dette.
Gjest Regza Skrevet 19. januar 2012 #11 Skrevet 19. januar 2012 Ikke lov? Er det noen regel ¨på det? Gjelder det kun matbutikker? Nysgjerrig:p Jeg hadde skrevet at jeg ønsker større stillingsprosent i søknaden, og framheve at du trives veldig godt i den type jobb. Det er noen konkurrerende firmaer som ikke ansetter hverandres ansatte. Rema 1000 vil for eksempel ikke ha folk som itillegg jobber på Rimi. Tropehagen Zoo vil ikke ha folk som jobber på Buddy. Best Western vil ikke ha folk som jobber på Radisson.. osv osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå