AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Vi skal bytte ut spisestuen og har veldig lyst på benk langs veggen (evt. i et hjørne), for å spare litt plass og få oppbevaring under. Jeg er ikke så kreativ, men har lyst å ha en myk og god benk med puter i ryggen. Noen som har tips til hvordan vi kan få til det, uten å snekre så mye selv?
lille katt Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Vi skal bytte ut spisestuen og har veldig lyst på benk langs veggen (evt. i et hjørne), for å spare litt plass og få oppbevaring under. Jeg er ikke så kreativ, men har lyst å ha en myk og god benk med puter i ryggen. Noen som har tips til hvordan vi kan få til det, uten å snekre så mye selv? Jeg kjenner noen som har brukt de rimelige Ektorp-puffene på rekke, og med masse puter oppi i tillegg. De er litt lavere enn spisestuestoler, men jeg har sittet i dem og det funker likevel . De kan jo evt. bygges opp litt. Et annet alternativ som jeg har fundert på selv, er å lete på f.eks. Ikea etter noen passende skap (f.eks. kjøkkenskap) i riktig høyde og dybde (om det finnes), og ha madrass og puter oppå. Da får man skap- og skuffeplass i benken.
Brunhilde Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Det finnes, lille katt, og det kan bli ganske stilig!
lille katt Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Det finnes, lille katt, og det kan bli ganske stilig! Jeg dytter opp denne, for jeg tenker litt mer på denne typen løsning om dagen. Noen som har lignende løsning, som har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Jeg dytter opp denne, for jeg tenker litt mer på denne typen løsning om dagen. Noen som har lignende løsning, som har noen tips? Da må du dra fram bordet hver ang du skal ha ta i noe i de skapene, da? Er det så praktisk?
lille katt Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Da må du dra fram bordet hver ang du skal ha ta i noe i de skapene, da? Er det så praktisk? Man putter jo ikke akkurat hverdagsserviset oppi der, da .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå