Gå til innhold

Teste ut fetisjer..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er desverre ganske "konservativ" (hvis det er rett ord) i senga og ønsker å "utvide horisonten" litt, samt innse at innenfor sex så er det ganske mye som er normalt (snakker ikke om ting som inneholder barn, dyr, playrape eller avføring for så liberal blir jeg nok aldri).

Min mann er heldigvis med på mitt lille "prosjekt".

Jeg har lyst til å bli bundet og bestemt over (bdsm light? vil ikke noe som inkluderer smerter) og han vil ha sex ute (til sommeren).

Vi prøvde litt anal i går (en finger på meg) og til min store forundring likte jeg det (vært veldig i mot det).

Og vi har funnet ut at vi begge tenner på "grisete prat".

Hva vil du "anbefale"? Trenger litt tips.. om vi prøver det vet jeg jo ikke. Vi må jo begge like tanken på det, men vi finner jo aldri ut om vi liker det eller ikke hvis vi ikke prøver..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gape over så mye på en gang? Det dere har kommet fram til at dere vil prøve nå er vel nok for en stund? Bondage/BDSM light bør være litt å henge fingrene i en stund. Og analsex, enten det inkluderer kun/bl.a. fingre, tunge, pikk eller andre ting er jo også et prosjekt av en brukbar størrelse når det er helt nytt for en.

Gjest Katten.
Skrevet

Dere har kommet godt i gang. Lær dere heller å nyte de tingene dere eksperimenterer med nå, og når dere føler at dere behersker dem, så kan dere bevege dere videre.

Istedet for å haste over kjempemasse, ta dere tid. Nyt det.

• Liker 2
Skrevet

Offentlig sex ;)

Skrevet

ts her: tenker ikke å prøve alt på engang, men å ha litt i bakhuet på en måte ;)

Gjest Katten.
Skrevet

Trenger du tips til hvordan dere skal teste disse fetishene eller om forskjellige fetisher?

Det viktigste er jo at dere har en åpen og god kommunikasjon, dere i mellom, på dette området. Slik at dere finner ut hva dere tenner på og hvordan det blir best for dere å gjennomføre det.

Skrevet

Ts: litt tips om hva som finnes.. som sagt jeg er kjeeeedelig i senga (blir mest misjonær), så trenger rett og slett litt tips om hva som kan gjøres.

Feks: ang analsex så har jeg bestandig tenkt.. at det er jo helt sykt, slik gjør man bare ikke.

Jeg må rett og slett få snudd tankegangen min, bli mer åpen for at "jo, noen gjør faktisk slik og det er helt normalt". Og derfor tror jeg (sånn JEG kjenner meg selv) at ved å leke litt med tanken, snakke om det med mannen min, litt forsiktig prøve ut noe av det så vil jeg (og min mann) få ett mer åpent sinn og kanskje i tillegg få ett bedre sexliv sammen med min kjære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...