Gå til innhold

Sarkastisk og ond!

Anbefalte innlegg

Skrevet

G O D så godt det føles å svare sarkastisk og ondt på andres dumme tråder ogeller svar, grr!

Noen ganger bare MÅ jeg svare slemt på idiotiske spm/kommentarer. Simpelthen! mest fordi de BER om onde svar men også litt fordi jeg er i det onde lune *gnekk* :lur:

Fæl hilsen meg! :rope:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... Over førtitusen medlemmer - flesteparten kvinner, som er litt beiske noen dager månedlig, og resten er kokende klimakteriebomber? Still deg i kø... :popcorn:

Skrevet

OG å svare total stupid på dumme, DUMME tråder. Eller bare vanlige tråder, G O D T å kommentere useriøst til noen som tar tingene 'litt' for høytidelig! :skratte:

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Du er ekstrem i dag da, hmrk. :) Eller så har jeg bare ikke sett deg i aksjon før. Men hvordan avgjør du hva som er dumt og idiotisk nok til å beæres med din sarkasme og ondskap?

Skrevet

Vel, godt du spør (så dumt),Dmajor! Det går på min følelse! Simpelthen! :skratte:

Skrevet

Egentlig er det litt rensende å være slem nå og da. Å svare folk akkurart det svar de fortjener (!) og ikke måtte bukke og si unnskyld ogeller bortforklare, DET er godt! Og være en motherfucking bitch er HERLIG! GRRRR! :rope:

Skrevet

Har sett flere av svarene dine som er sarkastiske og onde, og synes de er mer tragiske. Svare "plutselig!" på innlegg som spør om "Når starter X på TV?" og skrive "not" etter masse mellomrom som argumenter, det fremstår som fjortis.

Jeg måtte bare sjekke, for jeg håpte du var spissfindig vittig og lot dumme folk få det de tidvis fortjener, men du driter jo bare degselv ut etter det jeg har sett.

:) <- smil, for jeg er ikke ond. Bare ærlig.

• Liker 5
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Er nok egentlig enig med deg Tirkes, men samtidig er jeg litt interessert i motivasjonen bak denne måten å forholde seg til andre på.

• Liker 1
Skrevet

Ok, må helt ærlig si at jeg ikke klarer å ta sarkasmen til noen som ikke klarer å uttrykke den, sånn med tanke på hvor latterlig dårlig du egentlig skriver... "*gnekk*" :filer:

Har lest noen av de siste innleggene dine i andres tråder etter at du oppretta denne tråden og jeg må si at de tingene du lirer utav deg ikke er hverken onde eller sarkastiske. De får deg bare til å virke dum samtidig som de er TOTALT unødvendige.

Så dette-"se på meg, jeg er så kul og tror jeg har vokabularet til å virke klokere enn andre, derfor er jeg frekk i andres tråder-våset" kan du gå en annen plass med egentlig.

Skrevet

Ok, må helt ærlig si at jeg ikke klarer å ta sarkasmen til noen som ikke klarer å uttrykke den, sånn med tanke på hvor latterlig dårlig du egentlig skriver... "*gnekk*" :filer:

Har lest noen av de siste innleggene dine i andres tråder etter at du oppretta denne tråden og jeg må si at de tingene du lirer utav deg ikke er hverken onde eller sarkastiske. De får deg bare til å virke dum samtidig som de er TOTALT unødvendige.

Så dette-"se på meg, jeg er så kul og tror jeg har vokabularet til å virke klokere enn andre, derfor er jeg frekk i andres tråder-våset" kan du gå en annen plass med egentlig.

Der kan du se, er det ikke godt å få noe dritt ut?! ;)

Selv en snusfornuftig kjerring som deg har det i deg! Bitch on! :fnise:

Skrevet

Har ikke sett noe imponerende vokabular, har jeg gått glipp av noe snacks, She-Leiva? :)

• Liker 2
Skrevet

Har ikke sett noe imponerende vokabular, har jeg gått glipp av noe snacks, She-Leiva? :)

Heller ikke jeg, haha! Men om vedkommende synes jeg er artikulær, so what?! :fnise:

Skrevet

Nei, DET var sarkasme! :fnise:

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Heller ikke jeg, haha! Men om vedkommende synes jeg er artikulær, so what?! :fnise:

Er det viktigst å være unik kanskje? Det er et spørsmål, og ikke en påstand. :)

Skrevet

Ja, du er veldig... Artikulær?

• Liker 2
Skrevet

Er det viktigst å være unik kanskje? Det er et spørsmål, og ikke en påstand. :)

Hva synes DU?! Synes DU det er viktig å være unik? :kgbaby:

Skrevet

Ja, du er veldig... Artikulær?

Søte, google ordet. Fremmedord KAN være van-ske-lige! ;)

Skrevet

Jeg må gå nå, men vi drittslenges plutselig! ;)

Skrevet

Der kan du se, er det ikke godt å få noe dritt ut?! ;)

Selv en snusfornuftig kjerring som deg har det i deg! Bitch on! :fnise:

Er nok ikke noe snusfornuftig, jeg bare skjønner ikke hvorfor slike som deg orker å ta seg tid til å spa litt ekstra skitt på andres dager?

Oversettelse til HMRK (dere andre, se bort ifra denne, jeg fant ut at HMRK må prates til på sitt eget språk, så jeg legger ved en oversettele så hun kanskje skjønner):

JEG tror ikke jeg er bedre enn deg din drittkjærring-hore-bitch, jeg bare fatter ikke hvorfor du må snakke drittpreik til andre og ødelegge dagen til de bitchye pikkhuene der?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...