AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Når begynte dere å bruke juniordyne? Å hvilken anbefaler dere? Bør jeg kjøpe dundyne om jeg ikke skifter dyne før i mars?
Gjest Annaires Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Vi hoppet over junior. Gikk rett på voksendyne.
*Frida* Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 - medan me har brukt juniordyne 100*140 sidan fødselen. Eldste på øyeblikk 3 år brukar framdeles juniordyna si, nå i stor seng. Me har hatt dundyne først (kaldt soverom!), men sidan eldste aldri låg med dyna oppå seg har me no sommardyne til henne. Ho blir nok for varm under dundyna. Eg ville forsøkt med dun til din, med mindre du har særlig varmt soverom.
Nusseli Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Åå, vi måste också köpa ett större täcke till mini..! Vuxendyne, blir inte de för tunga? Jag vill gärna köpa två, en hos oss och en som kan vara hos farmor.. Du har inte sett något tillbud någonstans?
Gjest Annaires Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 - medan me har brukt juniordyne 100*140 sidan fødselen. Eldste på øyeblikk 3 år brukar framdeles juniordyna si, nå i stor seng. Me har hatt dundyne først (kaldt soverom!), men sidan eldste aldri låg med dyna oppå seg har me no sommardyne til henne. Ho blir nok for varm under dundyna. Eg ville forsøkt med dun til din, med mindre du har særlig varmt soverom. Men en liten baby drukner vel i en så stor dyne?
Susan Sto Helit Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Vi har gått fra vogndyne til juniordyne ved ca ettårsalder. Har en Høye Allergo dyne som er kjempegod. Den blir brukt like lenge som sprinkelsenga her. Når de går over til stor seng, får de også voksendyne.
Alma1978 Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Vi kjøpte juniordyne fra princess (dun) da hun var rundt 2 år. Veldig grei den. Hun hadde sprinkelseng da, men nå har vi byttet til juniorseng.
*Joyce* Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Vi byttet til juniordyne da lillejenta var, tja, halvannet, kanskje? Mener hun fikk den til 1-årsdagen, men at vi ikke begynte å bruke den før litt senere siden vi samsov og syntes det var greit med den 80x100-dyna i vår seng. Hun har Høie Allergo, og vi er godt fornøyd med den. Liker at den er så lett, hun sparker den greit av seg om hun blir for varm og får også dratt den over seg igjen om hun blir kald. Hun ligger i juniorseng, forøvrig. Vi ser forøvrig at voksendynene (vinterdyner) er litt for tunge/store å hanskes med for henne når hun ligger i vår seng. Men det er sikkert individuelt.
*Frida* Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Men en liten baby drukner vel i en så stor dyne? Brettar litt opp i fotenden i babysenga, så nei.
Safran Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 Vi gikk over til juniordyne da h*n var 1 år og 9 mnd, ettrsom det var høst så ble det dundyne. Har Kid sin og den er ok, men jeg likte nok dundynen fra Princess bedre (Andungen). Tror jeg "klipper" og syr om en stor sommerdyne vi ikke bruker til sommeren. Vi ble nødt til å ha juniordyne da den 80*100 cm ble for liten (romsterte en del og våknet og gråt da h*n var kald). For oss så ble vanlig dyne for stort i sprinkelseng (synes juniordyna tar mer enn nok plass).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå