Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2003 #1 Skrevet 31. desember 2003 Synes du det er morro?? Her er det bare å smelle
Cinnamon Skrevet 1. januar 2004 #5 Skrevet 1. januar 2004 Åhhh, det er kjempegøy. Vi legger det av og til på gulvet, hvis det er store stykker, og hopper rundt om på hælene. Da smeller det skikkelig!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 1. januar 2004 #7 Skrevet 1. januar 2004 morsommere i RL, men litt gøy her også da.
Grooo Skrevet 6. januar 2004 #11 Skrevet 6. januar 2004 Kjempegøy Var en av yndlingsaktivitetene til søstern da hun var liten, kjøre rundt på bobleplast med trehjulsykkel...
aline Skrevet 6. januar 2004 #12 Skrevet 6. januar 2004 morsomt irl, pleier å klemme noen av gangen først, så tar jeg tak å vrir hele skiten etterpå, smeller som tusenvis av små kinaputter jo!!! Den maniske utgaven her var super!! en og en ble litt kjedelig på pc!! :-?
Gjest Virvel Skrevet 8. januar 2004 #13 Skrevet 8. januar 2004 Æddabædda, jeg sitter her med cirka en kvadratmeter bobleplast som jeg har fått av lillebroren min. Er ikke han snill, kanskje? :D
Gjest Phair Skrevet 12. april 2004 #19 Skrevet 12. april 2004 Fantastisk, nå ble dagen litt morsommere
Gjest Virvel Skrevet 12. april 2004 #20 Skrevet 12. april 2004 Jeg kjøpte meg kamera fra en nettbutikk for noen måneder siden. Fikk det levert på døra, godt pakket i den største bobleplasten jeg noensinne har sett. Hver boble var vel noe sånt som 15x7 cm i firkant, og de smalt noe helt fantastisk! Å lykke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå