AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #1 Skrevet 19. januar 2012 Noen som vet om Tommee Tippee smokker sine smokker holder seg litt bedre i munnen? Har en baby på tre måneder som mister smokken hele tiden og likevel er han helt avhengig av den. Han tar alle typer smokk så det er ikke noe problem,men de jeg har prøvd ramler veldig lett ut igjen. Har til nå prøvd NUK,avent og mam sine.
^^Belle^^ Skrevet 19. januar 2012 #2 Skrevet 19. januar 2012 Min erfaring med de smokkene er at selve tuten er mindre enn andre smokker. Jenta vår tuttet dem rett og slett ut av munnen. Jenta vår ble ikke ''flink'' til å holde smokkene i munnen før vi byttet til 6-måneders smokk.
Teriyaki Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 Samme erfaring som Belle. Han mistet den fordi smokken er så liten, at når han sutter på den så fyker den ut av munnen hans.. :gjeiper: Smokk som passer best hittil er MAM. Har du prøvd den som er på apoteket av MAM? Den er tynnere helt fram til selve knoppen, og skal gjøre det lettere å holde på smokken. Men den er dyr da, 69 kr.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Samme erfaring som Belle. Han mistet den fordi smokken er så liten, at når han sutter på den så fyker den ut av munnen hans.. :gjeiper: Smokk som passer best hittil er MAM. Har du prøvd den som er på apoteket av MAM? Den er tynnere helt fram til selve knoppen, og skal gjøre det lettere å holde på smokken. Men den er dyr da, 69 kr. Prisen har ingenting å si Nå sover han omtrent ikkr om dagen fordi han mister smokken hele tiden,så tror jeg skal prøve mam fra apoteket da Så å begynne å bruke 6 mnders smokk når han bare er 3 månender vil nok ikke gå?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Det finnes forskjellige typer tomee tipee smokker, ihvertfall to, så jeg vet ikke hvem du tenker på. Men jeg prøvde de store smokkene som er gjennomsiktige i plasten også, eller lys grønne/rosa (var de da). Det var vanskelige å få tak i. Suttedelen var lang og stor, omtrent som en stor brystvorte. Den var den eneste min sønn klarte å holde i munnen, vi begynte med de rundt 3-4 mnd. Han elsket dem! NUK gikk bare hvis jeg holdt dem fast, ikke så morsomt i lengden.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Et lite søk på nett etter de smokkene fant jeg disse Smokk Jeg ser ikke tutten så jeg er ikke helt sikker på at det er den smokken for utseende har forandret seg litt (det er noen år siden jeg kjøpte sist), men det ser ut som de. De var ihvertfall veldig populære her i huset, men smokker er vanskelig.
Teriyaki Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Den du linker til ligner på den vi prøvde, men som ble alt for liten for den store gutten vår.
Susan Sto Helit Skrevet 20. januar 2012 #8 Skrevet 20. januar 2012 Det er ikke noe problem å bruke 6mnd smokk til en 3mnd baby. Man ser fort om sugedelen er for stor for ungen. Da vil babyen brekke seg fordi sugedelen kommer i halsen. Gjør den ikke det er det jo ikke noen andre forskjeller på smokkene enn størrelsen på sugedelen.
Gjest Marmot Skrevet 20. januar 2012 #9 Skrevet 20. januar 2012 De funket ikke for oss heller, det eneste sønnen min godtok var NUK.
bergensbabe87 Skrevet 20. januar 2012 #10 Skrevet 20. januar 2012 (endret) De funket ikke for oss heller, det eneste sønnen min godtok var NUK. Selger NUK på vanlige matvarebutikker? Endret 20. januar 2012 av bergensbabe87
Gjest Marmot Skrevet 20. januar 2012 #11 Skrevet 20. januar 2012 Nei, vi kjøpte dem på en lekebutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå