Gå til innhold

Brudesalonger i Oslo

Alissia

Anbefalte innlegg

Noen som vil anbefale brudesalonger i Oslo med godt utvalg og god service og ikke minst gode kunnskaper og evnen til å se hva en kler og til hvilken anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk sinnsykt god hjelp av My på Kristins brudesalong. Masse gode tips, brukte masse tid på bare meg, var snill, hyggelig og høflig. Samtidig er de på Brudesalongen på Egertorget flinke! Jeg endte med å kjøpe kjole på Brudekjolen, men det var kun fordi jeg fant kjolen min på prøvemodellsalg, og dermed sparte ca 15.000. Hold deg unna Anna Bee på Liertoppen, og Brudesenteret i Drammen, Sure kjerringer som ikke er klar for å yte noe service!!

Husk forresten å ta med deg en eller to, men ikke flere, ettersom det fort blir forvirrende med masse meninger!

Lykke til:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på to brudesalonger da jeg skulle kjøpe kjole. Endte opp med å kjøpe kjolen hos Kristins brudesalong og angrer ikke på det! Veldig bra service der, hyggelige ansatte med masse kunnskaper om snitt osv osv. Prøvde også kjoler hos Brudekjolen, men ble veldig skuffet over servicen. De brydde seg ikke om hva jeg faktisk ønsket og fant frem kjoler som var det stikk motsatte av hva jeg sa jeg ville ha. I tillegg stakk hun som hjalp meg, av hele tiden og hjalp andre innimellom. Hun ble oppgitt flere ganger fordi hun ikke fant noen kjoler som passet meg i str ( og bare så det er sagt så er jeg en str 36), hun stønnet og bar seg hele tiden og sa at hun ikke hadde sjans til å få igjen noen av kjolene, de var ALT for små til noen som meg! Tilslutt gadd jeg ikke mer og sa jeg ville tenke på det, og gikk! Fikk ikke et hade en gang fra henne, hun begynte med ny kunde før jeg i det hele tatt hadde fått på meg klærne mine igjen.

Kan trygt anbefale Kristins brudesalong! De har et stort utvalg av kjoler og er også veldig behjelpelige med å bestille inn andre kjoler fra de merkene de fører, hvis det er noen de ikke har i butikken. Nå går jeg bare å venter på at kjolen min skal komme og gleder meg som en liten unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også hos My på Kristins på min første brudekjoleprøving. Hun visste hva som kledde min kroppsfasong, og jeg falt for nesten alle kjolene hun fant frem til meg. Veldig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som de andre her kun testet Brudekjolen og Kristin's. Likte nok personalet best hos Kristin's, men tror faktisk prisene er lavere hos Brudekjolen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som de andre her kun testet Brudekjolen og Kristin's. Likte nok personalet best hos Kristin's, men tror faktisk prisene er lavere hos Brudekjolen! :)

Etter hva jeg skjønte så er prisene ganske like hos de to brudesalongene. Hos Brudekjolen hadde de faktisk kjolen jeg ville ha, men fikk heller Kristins til å bestille den inn til meg. Orket ikke dra tilbake til Brudekjolen enda en gang, etter den dårlige servicen. Mulig kjolen ble noe dyrere men ikke mye, men var uansett vært det, siden servicen er så vanvittig mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode og informative tilbakemeldinger :-). Hva ligger prisene på hos disse salongene? Sånn ca...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har flere forskjellige merker i litt ulike prisgrupper. men tror de ligger på alt fra 10 000 og oppover. Jeg kjøpte en kjole fra merket Pronovias 2012 modell og den kom på nesten 17 000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg skjønte så er prisene ganske like hos de to brudesalongene. Hos Brudekjolen hadde de faktisk kjolen jeg ville ha, men fikk heller Kristins til å bestille den inn til meg. Orket ikke dra tilbake til Brudekjolen enda en gang, etter den dårlige servicen. Mulig kjolen ble noe dyrere men ikke mye, men var uansett vært det, siden servicen er så vanvittig mye bedre :)

Mulig jeg tar feil altså, men prøvde en kjole fra Pronovias hvor det stod 13 000 på prislappen hos Brudekjolen og 15 000 på den som hang hos Kristin's..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos Queen Brudesalong på Lillestrøm, fant min Pronovias der :) Super service og god hjelp! Kjempe flinke til å finne kjole som passet meg og presset meg ikke inn noe kjole.. Jeg prøvde mange forskjellige - sjekket prisen og de lå nesten likt med Oslo - da jeg fortalte at prisen deres var litt høyere fikk jeg en hyggelig pakkepris som passet meg perfekt! :)

Det var verdt turen fra byen i allefall :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...