123sport Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 JEg synes selv det er turn off når de er: - Kverrulerende - Selvhøytidelige - Egoistiske - Veldig sex-fikserte hehe - Sjalu? - Veldig opptatt av biler(!) - Altfor glad i kroppen sin (tar bilde med bar overkropp og legger ut på nettet...) Eller er dette kanskje veldig kresent av meg.. jaja turn-on: - musikalske!! eller generelt flink i instrumenter osv - humor er bra 1
Aldrisur Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Humor er et absolutt MUST! Og hvis de i tillegg er reinslige og omsorgsfulle så er jeg frelst Sorry - litt seint på kvelden, leste mest "turn on" Endret 18. januar 2012 av Aldrisur
Gjest Wilhelmine Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 - Klengete, uselvstendige - Arrogante - Selvhøytidlige - Sjuskete
Gjest badeand1 Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 For mye selvtillit. Prater og flørter med mange jenter/damer. Lyver. Sex-fiksert. Bli fort sur. Ikke prate ordentlig sammen. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Overlegne. Da er det bare bye-bye baby. 1
niki90 Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 (endret) JEg synes selv det er turn off når de er: - Kverrulerende - Selvhøytidelige - Egoistiske - Veldig sex-fikserte hehe - Sjalu? - Veldig opptatt av biler(!) - Altfor glad i kroppen sin (tar bilde med bar overkropp og legger ut på nettet...) Eller er dette kanskje veldig kresent av meg.. jaja turn-on: - musikalske!! eller generelt flink i instrumenter osv - humor er bra Jeg er enig i hvert ord du sier! Og det de andre har sagt. Må dog legge til litt på turn-off-lista. Har noen "typer" jeg overhodet ikke finner tiltrekkende. Vet om en del rånegutter fra bygda, og de er generelt turn-off for meg. De guttene som droppet ut av skolen for å være hjemme og pimpe Volvoen sin, med piercing i øyenbrynet, fjortenåringer i baksetet og tilbringer kveldene med å røyke utenfor en shellstasjon. Røyk er forøvrig også veldig turn-off. Og pappagutter som er fryktelig opptatt av utseende og status. Gjerne stinne og av gryn og motbydelig bortskjemte. Endret 18. januar 2012 av niki90
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 JEg synes selv det er turn off når de er: - Kverrulerende - Selvhøytidelige - Egoistiske - Veldig sex-fikserte hehe - Sjalu? - Veldig opptatt av biler(!) - Altfor glad i kroppen sin (tar bilde med bar overkropp og legger ut på nettet...) Eller er dette kanskje veldig kresent av meg.. jaja turn-on: - musikalske!! eller generelt flink i instrumenter osv - humor er bra enig med de 3 første
Gjest just words Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Krangling/skriking Egoisme sosse menn Fordomsfulle menn Eiersyke (liker litt sjalusi, men eiersyke mannfolk ) U hygieniske mannfolk Sunnhets galne menn.. Endret 19. januar 2012 av just words 1
123sport Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2012 ja, jeg er enig i alt det dere skriver! spesielt røyking synes jeg er veldig turn-off..
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #12 Skrevet 19. januar 2012 Uhygieniske menn og de som liker fotball!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #14 Skrevet 19. januar 2012 - Gamere (feks som spiller Wow) - Røykere - Ikke trener og holder seg i form - Uten utdannelse (minimumskrav er fagbrev, eller bestått vgs med planer om høyere utdannelse) - Dårlig økonomisk sans - Har hatt veldig mange sexpartnere - Flørtete og typen "har 10 bestevenninner jeg krever henge med hver dag" - Drikker seg fulle hver helg - Skrivefeil (dyslektikere er unnskyldt dog) Alle disse tingene er ekstremt turn-off!!! Skal aldri involvere meg med en mann som har en av de overnevnte 2
Nessy Skrevet 19. januar 2012 #15 Skrevet 19. januar 2012 Ingen som har skrevet mammadalt eller tøffel enda, litt overraskende Er litt nysgjerrig, når dere skriver "sex-fiksert" mener dere random mannfolk på byen eller f.eks kjæresten deres som har lyst å ha sex med dere? Meg og eksen holdt på som kaniner og hun virka ikke til å klage men kanskje jenter flest ikke liker mye sex? Har kun hatt en kjæreste/sexpartner så har ikke mye å sammenligne med ^^
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #16 Skrevet 19. januar 2012 -Veldig sjalu -Eiersyk -Barbiedukker -ikke trene -Bli furten om han ikke får viljen sin(litt mammagutt)
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #17 Skrevet 19. januar 2012 Tar ikke vare på seg selv ( liker jentete jenter, men ikke jåler) kort hår ( altså over skuldrene) Aaaaaltfor sunn Drikker å fester mye har hatt ørtentusen sexpartnere.
Lille Blåklokke Skrevet 19. januar 2012 #18 Skrevet 19. januar 2012 Urenslig Røyker Snuser Surkete ved nei til sex Rotete Urskog nedentil Arrogant Sikkert mer, kommer ikke på i farta.
123sport Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #20 Skrevet 19. januar 2012 Ingen som har skrevet mammadalt eller tøffel enda, litt overraskende Er litt nysgjerrig, når dere skriver "sex-fiksert" mener dere random mannfolk på byen eller f.eks kjæresten deres som har lyst å ha sex med dere? Meg og eksen holdt på som kaniner og hun virka ikke til å klage men kanskje jenter flest ikke liker mye sex? Har kun hatt en kjæreste/sexpartner så har ikke mye å sammenligne med ^^ nei, det er forskjellig fra jente til jente hvor glad de er i sex. det jeg mener, er gutter som blir sure hvis man sier nei til sex en gang i blant.. og at det ikke går ann å ha en vanlig samtale uten at han skal tolke alt vi sier på en koffert måte. og som bare snakker om sex og at det er det eneste de er ute etter i et forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå