AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg og samboer har bestilt tur til Amerika. Han jobber offshore, og vi kommer hjem slik at vi er hjemme et døgn før han skal reise ut på plattformen. Problemet er at han nå har fått vite at han skal helst være hjemme minst tre dager før, tilfelle forsinkelser. Vi reiser fra New York (JFK), i Juni. Hva tror dere? Kan flyet bli et helt døgn forsinket? Eller - hvor sannsynlig er det egentlig? Nok til at vi skal tape 10 000? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. januar 2012 #2 Del Skrevet 19. januar 2012 ikke et helt døgn, det er ikke vanlig. Er det rutefly kan dere be om å få neste avgang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 19. januar 2012 #3 Del Skrevet 19. januar 2012 Spesielt sannsynlig er det jo ikke. Men har opplevd selv å bli to dager forsinket fra USA. (Hadde mellomlanding i St. Louis, skulle ta fly videre til Paris. Tornado i ST. Loius gjorde at vi ikke kunne lande. Måtte da fly til Kansas City for å fylle bensin. Da vi kom tilbake til St. Louis var flyet til Paris gått. Mange som ikke rakk flyet, så vi fikk ikke plass videre før to dager etterpå.) Når det er sagt, ville jeg nok tatt sjansen. Hva skjer om mannen din mot all formodning ikke skulle rekke jobb da? Han mister kanskje lønnen for de to(?) ukene han ikke får jobbet fordi han ikke kommer ut på plattformen? Eller kan han miste jobben? Da får dere jo bare vurdere risikoen i forhold til tap/gevinst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 19. januar 2012 #4 Del Skrevet 19. januar 2012 Aldri vært et døgn forsinket fra USA, men har opplevd ett døgns forsinkelse med Turkish Airlines da jeg skulle til India. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå