Gå til innhold

Jeg er forelsket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en som er separert, ikke skilt... Jeg vil så gjerne det skal bli oss, og føler det e gjensidig... er dette for raskt?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

nei, egentlig ikke. hun jeg var samboer med en gang i tiden var separert da jeg traff henne og det var ikke til hinder for det som hendte mellom oss.

Skrevet

Gratulerer :)

Om det er for tidlig, er vel sikkert individuelt; jeg har i hvert fall med hell hoppet rett inn i noe nytt. Bare et par uker etter at det var slutt mellom meg og samboeren/eksen.

Skrevet

Gratulerer :)

Om det er for tidlig, er vel sikkert individuelt; jeg har i hvert fall med hell hoppet rett inn i noe nytt. Bare et par uker etter at det var slutt mellom meg og samboeren/eksen.

Tusen takk! Det føles så riktig nemlig og jeg er så glad <3

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke være det - noen ganger er man veldig ferdig med hverandre når man går ut av selv et seriøst, langvarig forhold... er i hvert fall min erfaring. Noen trenger kanskje litt tid til å finne tilbake til seg selv og velger ny partner på feil grunnlag, men det er selvsagt individuelt.

Skrevet

tenkt litt på dette, men håper og tror forelskelsen er gjensidig!

Skrevet

Du vil jo aldri vite med sikkerhet at det kommer til å gå bra uansett. Man må bare satse noen ganger! Lykke til! :klemmer:

Skrevet

I en som er separert, ikke skilt... Jeg vil så gjerne det skal bli oss, og føler det e gjensidig... er dette for raskt?

Nei, ikke for tidlig. Ofte har forholdet vært dødt eller dårlig lenge , ferdig og over lenge lenge. Før man våger å bryte ut av det og får ordnet med praktiske ting og flyttet ut og fra hverandre.Mye som må ordnes opp i og mye arbeid og kvitte seg med felles ting,hus etc. Men hovedregel : Over er over.

De fleste er veldig klar for noe nytt : ) Heldig for deg : )

Jeg vet dette forde jeg er i en såkalt separert situasjon selv. Er utrolig klar for min nye kjærlighet....

Hilsen kvinne

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke for tidlig. Ofte har forholdet vært dødt eller dårlig lenge , ferdig og over lenge lenge. Før man våger å bryte ut av det og får ordnet med praktiske ting og flyttet ut og fra hverandre.Mye som må ordnes opp i og mye arbeid og kvitte seg med felles ting,hus etc. Men hovedregel : Over er over.

Jeg vet dette forde jeg er i en såkalt separert situasjon selv. Er utrolig klar for min nye kjærlighet....

Hilsen kvinne

Skriver under på denne. Er ikke separert selv, var ikke gift, men hadde samboer i 8 år. Og ja, følelsene var "long gone" innen vi flyttet fra hverandre, og jeg føler meg veldig klar for å treffe noen. Dette er en prosess som tar tid, ofte vet man det er over før man bryter ut av forholdet. Forholdet var kjærlighetsløst lenge på slutten, og jeg håper å forelske meg igjen.

• Liker 1
Skrevet

Takker for fine kommentarer! Håper det skal gå fint :)

Skrevet

Har h*n du er forelsket i barn?

Jeg kan ikke snakke for alle, men for egen del og de jeg kjenner så trenger man tid til å gå gjennom en del faser etter et samlivsbrudd. Og hvis det er barn i bildet syns jeg det er på grensen til dårlig gjort å involvere dem før det har gått ca et år. Jeg tror de fleste er i en slags krise, er sårbare og litt "ikke helt seg selv" etter et samlivsbrudd. Men når det er sagt, så finnes det nok av eksempler på folk som hopper rett inn i nye forhold, tilsynelatende helt uproblematisk, så om din utkårede er slik eller om h*n er av typen som trenger å "finne seg selv" før h*n hopper videre, det aner jo ikke vi noe om. Og er du forelska er det klart du må "gå for det"!

Mitt råd til deg: holde igjen litt i fht ungene (hvis det er unger i bildet), sånn at du ikke for evig og alltid blir bildet på "det som ødelag mellom mamma og pappa" i deres øyne.

Skrevet

Ja han har ett barn, som jeg enna ikke har møtt så han tar det rolig han også..

Skrevet

Hilsen kvinne

Sigerer dette. Som å ha skrevet det selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...