AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 I en som er separert, ikke skilt... Jeg vil så gjerne det skal bli oss, og føler det e gjensidig... er dette for raskt?
Gjest padawan Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 nei, egentlig ikke. hun jeg var samboer med en gang i tiden var separert da jeg traff henne og det var ikke til hinder for det som hendte mellom oss.
Parvati Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Gratulerer Om det er for tidlig, er vel sikkert individuelt; jeg har i hvert fall med hell hoppet rett inn i noe nytt. Bare et par uker etter at det var slutt mellom meg og samboeren/eksen.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Gratulerer Om det er for tidlig, er vel sikkert individuelt; jeg har i hvert fall med hell hoppet rett inn i noe nytt. Bare et par uker etter at det var slutt mellom meg og samboeren/eksen. Tusen takk! Det føles så riktig nemlig og jeg er så glad <3 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Trenger ikke være det - noen ganger er man veldig ferdig med hverandre når man går ut av selv et seriøst, langvarig forhold... er i hvert fall min erfaring. Noen trenger kanskje litt tid til å finne tilbake til seg selv og velger ny partner på feil grunnlag, men det er selvsagt individuelt.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 tenkt litt på dette, men håper og tror forelskelsen er gjensidig!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Du vil jo aldri vite med sikkerhet at det kommer til å gå bra uansett. Man må bare satse noen ganger! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #9 Skrevet 21. januar 2012 I en som er separert, ikke skilt... Jeg vil så gjerne det skal bli oss, og føler det e gjensidig... er dette for raskt? Nei, ikke for tidlig. Ofte har forholdet vært dødt eller dårlig lenge , ferdig og over lenge lenge. Før man våger å bryte ut av det og får ordnet med praktiske ting og flyttet ut og fra hverandre.Mye som må ordnes opp i og mye arbeid og kvitte seg med felles ting,hus etc. Men hovedregel : Over er over. De fleste er veldig klar for noe nytt : ) Heldig for deg : ) Jeg vet dette forde jeg er i en såkalt separert situasjon selv. Er utrolig klar for min nye kjærlighet.... Hilsen kvinne 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #10 Skrevet 21. januar 2012 Nei, ikke for tidlig. Ofte har forholdet vært dødt eller dårlig lenge , ferdig og over lenge lenge. Før man våger å bryte ut av det og får ordnet med praktiske ting og flyttet ut og fra hverandre.Mye som må ordnes opp i og mye arbeid og kvitte seg med felles ting,hus etc. Men hovedregel : Over er over. De fleste er veldig klar for noe nytt : ) Heldig for deg : ) Jeg vet dette forde jeg er i en såkalt separert situasjon selv. Er utrolig klar for min nye kjærlighet.... Hilsen kvinne Skriver under på denne. Er ikke separert selv, var ikke gift, men hadde samboer i 8 år. Og ja, følelsene var "long gone" innen vi flyttet fra hverandre, og jeg føler meg veldig klar for å treffe noen. Dette er en prosess som tar tid, ofte vet man det er over før man bryter ut av forholdet. Forholdet var kjærlighetsløst lenge på slutten, og jeg håper å forelske meg igjen. 1
miamarlena Skrevet 21. januar 2012 #11 Skrevet 21. januar 2012 Takker for fine kommentarer! Håper det skal gå fint
Kosemose Skrevet 21. januar 2012 #12 Skrevet 21. januar 2012 Har h*n du er forelsket i barn? Jeg kan ikke snakke for alle, men for egen del og de jeg kjenner så trenger man tid til å gå gjennom en del faser etter et samlivsbrudd. Og hvis det er barn i bildet syns jeg det er på grensen til dårlig gjort å involvere dem før det har gått ca et år. Jeg tror de fleste er i en slags krise, er sårbare og litt "ikke helt seg selv" etter et samlivsbrudd. Men når det er sagt, så finnes det nok av eksempler på folk som hopper rett inn i nye forhold, tilsynelatende helt uproblematisk, så om din utkårede er slik eller om h*n er av typen som trenger å "finne seg selv" før h*n hopper videre, det aner jo ikke vi noe om. Og er du forelska er det klart du må "gå for det"! Mitt råd til deg: holde igjen litt i fht ungene (hvis det er unger i bildet), sånn at du ikke for evig og alltid blir bildet på "det som ødelag mellom mamma og pappa" i deres øyne.
miamarlena Skrevet 21. januar 2012 #13 Skrevet 21. januar 2012 Ja han har ett barn, som jeg enna ikke har møtt så han tar det rolig han også..
smilo Skrevet 22. januar 2012 #14 Skrevet 22. januar 2012 Nei, ikke for tidlig. Ofte har forholdet vært dødt eller dårlig lenge , ferdig og over lenge lenge. Før man våger å bryte ut av det og får ordnet med praktiske ting og flyttet ut og fra hverandre.Mye som må ordnes opp i og mye arbeid og kvitte seg med felles ting,hus etc. Men hovedregel : Over er over. De fleste er veldig klar for noe nytt : ) Heldig for deg : ) Jeg vet dette forde jeg er i en såkalt separert situasjon selv. Er utrolig klar for min nye kjærlighet.... Hilsen kvinne Sigerer dette. Som å ha skrevet det selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå