snupp Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Før jul la jeg inn to bestillinger på britique.com. Jeg har lenge sett på sidene deres og drømt meg bort og tenkt at dette kom til å bli min nye favorittnettbutikk. De har en fin ordning med kundeservice på chat slik at du lett får svar på det du lurer på. Det var her jeg spurte om pakkene mine ville komme fram til jul hvis jeg bestilte dem samme dag, og det fikk jeg beskjed om at ville gå. Jeg fikk aldri pakkene mine til jul, ikke til nyttår, og ikke ut i januar heller. Det samme gjaldt en venninne av meg som heller ikke fikk sin bestilling. Jeg sendte eposter til dem uten å få svar, og ikke før jeg ga dem en strengere tone svarte de meg. De beklaget situasjonen og sa de skulle undersøke saken. De fortalte også at de bare hadde registrert en bestilling på meg og lurte på hva den andre var. Når jeg går inn på siden min er bare den ene bestillingen registrert mens jeg har bekreftelse på betalingene på begge på epost. Jeg har sendt flere eposter til dem, men får bare beskjed om at de skal se på saken og jeg hører ikke mer fra dem. Har noen andre erfaringer med Britique?
snupp Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2012 Bør kanskje legge til at jeg fikk mail fra hovedkontoret deres idag, med en skikkelig beklagelse og en "sorry-rabattkode" til min neste bestilling, i tillegg til at de skulle sende med et MAC-produkt (mitt favorittmerke!!). Kanskje ikke så dårlig service allikevel?
lew Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 har akkurat det samme problemet selv nå med britique.sendt 3 mail men ikke noe svar.tror ikke det blir å handle der så mye desverre..
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Merkelig, jeg har handlet der mange ganger og aldri opplevd noe forsinkelser fra dem. Har bare positiv erfaring fra dem jeg, men har en venninne som bestilte i desember da var det visstnok posten sin feil for det var mye forsinkelse med posten i desember men hun fikk varene sine. genialt at de har sånn kundeservice på siden da kan man bare spørre dem om hva man vil:D
Kindlooks Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Dårlig erfaring derfra selv.. Bestilte før jul og har kun fått en av pakkene mine i forrige uke.
Tbag Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Dette blir jo litt utenfor tema sådan, da jeg ikke har noen erfaring med denne nettbutikken, så beklager for det. Men sånn generelt har jeg etter flere år med aktiv netthandling funnet ut av at jeg bør styre unna med bestillinger fra tidlig des. til etter julestria har lagt seg. Dette siden både nettbutikker og posten har såpass "kjør" at det lettere blir borte med både bestillinger og post, 90% av gangene jeg har bestillt varer i des, har noe klusset seg til og det som oftes fra nettbutikkene sin side..Med unntak av de virkelig dyre og "ordentlige" nettbutikkene som luisaviaroma, net-a-porter o.l. Uansett, håper det løser seg!
Compaq Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har iallefall kun god erfaring med Britique, men nå har jeg bare handlet der 2 ganger. Tok litt lang tid å motta varene, men det får gå. Grunnen til at det bare er registrert en bestilling kan være at du handlet den ene varen som gjest. Jeg gjorde det den ene gangen og fikk ordren på mail. Den 2. gangen registrerte jeg meg som kunde, dermed er det kun den andre ordren som er loggført
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Jeg syntes Britique er utrolig overpriset. Hadde folk bare visst hvor mye de kunne spart ved å kjøpe produktene andre steder. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 ... men det gjelder ikke ALT da. Men noe.
snupp Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2012 Det kan godt være, Compaq! Tenkte ikke på det! Jeg har fått begge pakkene mine nå og det var ingenting galt med produktene. Grunnen til at jeg har vært så irritert på dem er ikke bare på grunn av at pakkene var forsiket, men også på grunn av elendig kundeservice. Fikk ikke svar på mailene mine før jeg hadde en litt sintere tone, og da fikk jeg svar av en norsk Emma hver gang som ikke svarte på noe av det jeg skrev. Til slutt fikk jeg svar av en fra hovedkontoret deres som skrev på engelsk, og han håndterte saken veldig fint Fikk meg en gratis MAC-øyenskygge + en rabattkode til min neste bestilling. Så spørs det bare om jeg tørr å bestille derfra mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå