Marped Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Jeg lurte på hvor vanlig det er med flere spontanaborter... har jo fått med meg at det er rimelig vanlig med spontanabort iløpet av de første ukene av svangerskapet.. men hvor stor er sjansen for at det skal skje igjen neste gang? Er man fortsatt med i samme statistikk selv om det er andre forsøket?
vinterspeil Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Jeg lurte på hvor vanlig det er med flere spontanaborter... har jo fått med meg at det er rimelig vanlig med spontanabort iløpet av de første ukene av svangerskapet.. men hvor stor er sjansen for at det skal skje igjen neste gang? Er man fortsatt med i samme statistikk selv om det er andre forsøket? Jeg hadde tre spontanaborter mellom nr en og to. Vet ikke hvor vanlig det er, men det er iallefall mange jeg kjenner som har spontanabortert en eller to ganger. Lykke til.
Gjest Sil3nt Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Jeg har hatt tre aborter på under et år, men de sier jo at etter en abort så er sjansen for å lykkes større gang nr.2. Noen av oss er bare uheldige, dessverre
Gjest *Røyskatt* Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Dessverre ja.. Jeg har vært der, jeg og. Hadde to tidlige SA, og en kjemisk graviditet på rad. Sender deg en klem. Det er forferdelig leit å gå gjennom dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå