AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Noen som har handlet via den nettsiden?!Har planer om å kjøpe mobil derfra, men er i tvil ang servicen der!!
Emas Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Har kjøpt cd, dvd og spill der. Super service, rask levering 1
Despicable Me Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Kjøpte mobil derfra for 2 uker siden. Ingen problemer, og god service
challenger Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Har kjøpt både mobil,wii og filmer derfra! Ikke noe å klage på
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Det er vel garanti på varene sant?! TS
challenger Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Det er vel garanti på varene sant?! TS Garanti er jeg ikke helt sikker på, men du har jo angre/returrett i to uker om jeg ikke husker helt feil.
Zzyzx Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Det er vel garanti på varene sant?! TS Garanti gitt av produsenten gjelder selvsagt. Det samme gjør reklamasjonsrett i henhold til forbrukerkjøpsloven og angrerett i henhold til angrerettloven.
Gjest Tekola Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 Det å skulle reklamere på en mobil som går i stykker fra cdon.com må være en av de verste serviceopplevelsene jeg har hatt noen sinne. Anbefaler ikke min verste fiende å gå igjennom det, altså. Om du er heldig, får du en fin opplevelse ved å handle derfra. Går noe i stykker, derimot?
Mooria Skrevet 19. januar 2012 #11 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har vært fast kunde på CDon i maaange år, og er superfornøyd med både service og alt annet. Jeg får faktura sammen med varene og det har aldri tatt mer enn 2 dager før pakken kommer frem til meg.
Zzyzx Skrevet 19. januar 2012 #12 Skrevet 19. januar 2012 Brukererfaringer for cdon.no fra prisguide.no: http://prisguide.no/butikker/cdon
Gjest Consensio Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 Handlet masse på cdon.com og har alltid vært kjempefornøyd.
Gjest Tekola Skrevet 19. januar 2012 #14 Skrevet 19. januar 2012 Folk har fått med seg at det er service rundt mobil TS etterspør? Har ikke hørt om noen som er fornøyde med den.
HeadsVsTails Skrevet 20. januar 2012 #15 Skrevet 20. januar 2012 Har kjøpt mobil to ganger derfra, men har aldri hatt problemer med mobil slik at den må på service etc. Har faktisk aldri måttet ta kontakt med dem angående service på noe. Og jeg har handlet der i sikkert ti år.
-Jiinxs- Skrevet 20. januar 2012 #16 Skrevet 20. januar 2012 Har ikke noe negativt å si om CDON heller, har handlet der mye uten problemer.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #17 Skrevet 21. januar 2012 Ville ikke kjøpt noe derfra hvis ikke det der ganske mye billigere enn fra butikker som er mindre vanskelige å ha med å gjøre hvis ting går i stykker.
paalpot Skrevet 10. desember 2012 #18 Skrevet 10. desember 2012 Makan til arrogant og elendig service som hos CDON! Har aldri opplevd noe lignende som da jeg skulle kjøpe en Bly-ray-spiller hos CDON.com. Først fikk jeg tilsendt en radio (!!), som jeg ble bedt om å returnere ved å vedlegge en returårsak og kopi av den siste fakturaaen - noe jeg selvfølgelig gjorde påfølgende dag. De sendte faktisk to fakturaer, og de har bekreftet at radioen er er mottatt og at den siste fakturaen er slettet. Den første fakturaen, som jeg trodde ble slettet automatisk da de sendte den andre, driver de nå på med og krever at jeg skal betale. De venter at jeg skal returnere en Blu-ray-spiller jeg aldri har mottatt!, før de kan slette den. Jeg har forsøkt mange ganger å forklare at jeg aldri har mottatt blu-ray-spilleren de hevder jeg har har fått tilsendt. I korrespondansen med dem har de til og med bekreftet at de ikke har sendt den, ettersom de var utsolgt og jeg måtte bestille på nytt - noe jeg aldri gjorde. Er helt fortvilt over den manglende servicen og arrogansen dette firmaet fremviser, og vet ikke hva jeg skal gjøre.
kattepus89 Skrevet 10. desember 2012 #19 Skrevet 10. desember 2012 True med å kontakte forbrukerrådet Fungerer på de fleste Har handlet mye på cdon og syns generelt de er raske og greie
Anglofil Skrevet 10. desember 2012 #20 Skrevet 10. desember 2012 Veldig fornøyd med cdon.com. Kjøpe en bærbar-pc gjennom dem i fjor, og de ordnet opp da en feil plutselig oppsto (ikke selvforskyldt). Rask og god service. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå