*happy* Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Hei, Jeg er 155 og 74 kg, hater den store kroppen min. Samtidig sliter jeg mye psykisk og går på mye medisiner som gjør at jeg er mye sliten. Og som gjør det vanskelig å gå ned. Og sykdomen min (schizofreni) gjør meg også sliten. Det var når jeg begynte på medisiner vekten gikk opp 30 kg. I tilleg lider jeg av spiseforstyrrelser som gjør til at forholdet mitt til mat blir enda vanskeligere en nødvendig. Jeg elsker egentlig å trene men det går veldig i bølgedaler hvor mye jeg klarer grunnet energien. Men, jeg skulle sårt ha gått ned til nærmere 58/60 kg. Men slik jeg ser situasjonen vet jeg ikke hvordan. Forbrenningen min er ikke-eksisterende og treningen er det så som så med. Jeg blir deprimert av det hele, før var jeg aktiv og hadde fin kropp - nå er det mer valker og fett. Vet ikke helt om det er så mye å hjelpe med, men om noen har noen råd tas de imot med stor takk :-)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Uff Først må vi se på kosthold! Det er viktig å starte der. Kan du fortelle hva du spiser om dagene?
*happy* Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2012 Denne uken har jeg spist frokost i tre-tiden, også middag på kvelden. Jeg står opp rundt 8-9, burde klart spise frokost da - men ofte spiser jeg da aaaalt for mye. Har en kostliste på ca 2000 kcal, dette synes jeg er mye. Jeg får i meg mellom 12-1600 kcal daglig. Jeg fulgte kostliste slavisk i 14 dager - uten noe resultat, ikke at det kanskje er å forvente heller - men da begynner jeg å tvile og stoler ikke på behandler som har gitt meg kostlisten. Jeg har mye mentalt å jobbe med, jeg vet det, det som er vanskelig er at jeg tør ikke stole på at mater trygt. Det går i havregrøt, vanlige middager, brød, fiskepålegg, ost.
The Kitten Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Denne uken har jeg spist frokost i tre-tiden, også middag på kvelden. Jeg står opp rundt 8-9, burde klart spise frokost da - men ofte spiser jeg da aaaalt for mye. Har en kostliste på ca 2000 kcal, dette synes jeg er mye. Jeg får i meg mellom 12-1600 kcal daglig. Jeg fulgte kostliste slavisk i 14 dager - uten noe resultat, ikke at det kanskje er å forvente heller - men da begynner jeg å tvile og stoler ikke på behandler som har gitt meg kostlisten. Jeg har mye mentalt å jobbe med, jeg vet det, det som er vanskelig er at jeg tør ikke stole på at mater trygt. Det går i havregrøt, vanlige middager, brød, fiskepålegg, ost. Jeg tror du må stole mer på behandleren din enn deg selv i dette tilfellet.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Men det ser jo egentlig greit ut, men trener du også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå