Gå til innhold

Nettsider som blinker/hopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med dette? Hvis jeg har en fane oppe, eller fler, så begynner alt på siden å blinke/hoppe hvis jeg navigerer på siden. Dette skjer om jeg har hatt nettsiden oppe en liten stund. Pcen er ikke ett år gammel engang, og var ikke slik da jeg fikk den. Eneste som fungerer er å gå helt ut av internett, og inn på nytt. Hvorfor skjer dette, og hva kan jeg gjøre for at dette ikke skal skje? Er veldig irriterende :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du beskrive litt nærmere? Det der høres litt rart ut.

Hvilken nettleser? Får du samme fenomen i andre nettlesere? Har det noe med hvilken side du er inne på?

Skrevet (endret)

Takk for svar :) Bruker Internett Explorer, og alle nettsider hopper når det først starter. Har en ganske ny Lenovo-pc, så trodde jeg var kvitt problemet da jeg kvittet med meg søppelpcen Acer.

Det blinker, akkurat som når jeg navigerer meg opp eller ned på pcen, forsvinner alt ett sekund, så kommer det tilbake i ett sekund, før det forsvinner og sånn fortsetter det. Samme hvis jeg skriver, for hver tast jeg da trykker, forsvinner alt, så kommer det tilbake når jeg flytter fingeren fra tasten. Ergo, det blinker/hopper på en måte. :sjenert:

HAr ikke prøvd andre nettlesere. Og så skjer det bare hvis jeg har hatt en fane oppe hele dagen/noen dager. Nå har jeg begynt å skru av pcen hver kveld, men det kan fremdeles skje om jeg sitter på pcen hele dagen (er student, så blir ofte en hel dag foran pcen (12t+) nært deadline for innleveringsoppgaver.

Endret av Green Lady
Skrevet

Jeg ber fortsatt tom for gode forslag, utenom å bytte til en annen nettleser (gjerne firefox + adblock). Kunne høres ut som det kommer opp masse reklame-popups eller noe, men jeg er veldig usikker.

Det er kun nettleseren som er berørt?

Skrevet

Jeg har samme problemer som deg, explorer her og. Jeg må starte explorer på nytt 2 ganger hver dag

Skrevet

Jeg ber fortsatt tom for gode forslag, utenom å bytte til en annen nettleser (gjerne firefox + adblock). Kunne høres ut som det kommer opp masse reklame-popups eller noe, men jeg er veldig usikker.

Det er kun nettleseren som er berørt?

Dette skjer på alle sider jeg innom når det først skjer. Hotmail, Facebook, KG, VG og andre nettaviser, hjemmesiden til BI (der er det ikke reklame), Trafikanten (er vel ikke reklame der heller?), Gulesider osv. Når det først skjer, skjer det på alle nettsidene. Har trykket på den linken du linket til, så nå innstallerer den 3 oppdateringer. Kanskje det hjelper? :)

Skrevet

Dette skjer på alle sider jeg innom når det først skjer. Hotmail, Facebook, KG, VG og andre nettaviser, hjemmesiden til BI (der er det ikke reklame), Trafikanten (er vel ikke reklame der heller?), Gulesider osv. Når det først skjer, skjer det på alle nettsidene. Har trykket på den linken du linket til, så nå innstallerer den 3 oppdateringer. Kanskje det hjelper? :)

Det er ihvertfall den enkleste måten å beskytte maskina mot sikkerhetshull mm. Tror ikke helt det er det som gjør det, men det uansett megaviktig å ha en oppdatert pc. Windows Update skal være konfigurert til å holde seg selv oppdatert, som standard. Men det skader ikke å ta turen innom der, uansett.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Har du funnet noen løsning?

Gjest Høymann
Skrevet

Jeg tror dette er grafikk problem på pcen deres.

Oppdater til nyeste grafikk drivere.(Er ofte et problem med integrerte grafikk løsninger "som Intel HD 3000 series")

Eller prøv dette.

Skrevet

Ta et screenshot om det er mulig og post det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...