Kat_A Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Hei! Har lenge hatt lyst til å lære meg å sy, men har liten peiling på symaskiner. Kan noen anbefale en lett og grei symaskin for nybegynner, men som jeg ikke trenger å bytte ut med en gang heller? Tar også imot tips om hvor jeg kan finne mønster til begynnerprosjekter med takk.
Nadia A Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Jeg fikk en Pfaff hobby 1132 av samboeren min til bursdag, og den var kjempe enkel og grei Jeg hadde aldri sydd før i hele mitt liv, men jeg kom veldig fort i gang på den.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har en Janome DecorComputer 2030 som jeg er veldig fornøyd med. Jeg kunne ikke så veldig mye da jeg kjøpte den, og føler den dekker mine behov for en lang tid fremover
k@ri Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Gå for et kjent merke, de ukjente har ikke mulighet for reparasjon/deler dersom de blir ødelagt. Jeg kjøpte meg en enkel singer symaskin til rundt tusenappen. Den fungerer helt greit til mitt (enkle) bruk.
sophieee Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har en Janome DecorComputer 2030 som jeg er veldig fornøyd med. Jeg kunne ikke så veldig mye da jeg kjøpte den, og føler den dekker mine behov for en lang tid fremover har denne selv og er kjempe fornøyd ! jeg er en hobby-syerske og denne dekker alle behov ! veldig enkel samt mange funksjoner :-) billig også ! 3500kr tror jeg
Binta Ba Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Kjøpte min på Ikea her for litt siden, har ikke sydd noe som helst på 8år. Og den er enkel å bruke, fin bruksanvisning, og med garanti. Kostet 500kr Nåla er en standardnål som brukes på de fleste maskinene, i tilfelle man må bytte. Du må med andre ord ikke ut til Ikea for å finne deler, om det trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå