AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Jeg jobber bare i helgene og nå ser det ut til at det blir brudd mellom meg og mannen... Er der barnehager som har åpent i helgene eller må jeg finne et annet alternativ. Han vil ikke ha noe kontakt videre med barnet (etter eget ønske), så han kan heller ikke passe han.
challenger Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Bytt jobb! Det er dine BARN for guds skyld.. 2
Gjest Annaires Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Bytt jobb! Det er dine BARN for guds skyld.. At de går i bhg i helgene og har fri hele resten av uken... Hva er galt med det egentlig? Nå finnes det vel ikke helgeåpne bhg da, så det er jo ikke noe alternativ, men ser virkelig ikke problemet om det hadde vært et alternativ. Hva med familie? Venner? Dagmamma? 7
challenger Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 At de går i bhg i helgene og har fri hele resten av uken... Hva er galt med det egentlig? Nå finnes det vel ikke helgeåpne bhg da, så det er jo ikke noe alternativ, men ser virkelig ikke problemet om det hadde vært et alternativ. Hva med familie? Venner? Dagmamma? Joda, men da det ikke er helgeåpne barnehager må man nok vurdere å skifte jobb.
Gjest Annaires Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Joda, men da det ikke er helgeåpne barnehager må man nok vurdere å skifte jobb. Jada, men å dra inn Gud i denne diskusjonen da.. Dessuten er det ikke barebare å skaffe seg ny jobb. 2
Caramba Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Har aldri hørt om det, nei, men helge- dagmamma kan jo sikkert være mulig å finne? De vet sikkert ikke forskjell om de er hjemme i ukedagene og hos dagmamma i helgen.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Jeg er da fullt klar over at det er MITT barn. Har jeg sagt noe annet??? Å skifte jobb har jeg prøvd siden før jeg fikk barn, men det er ikke så lett å få en ny. Barnet er 4 mnd nå så jeg har jo ennå tid på meg før permisjonen er ferdig... De fleste av vennene mine har flyttet fra byen, så det er bare bestevenninna mi, men hun jobber og helg. 1
Moscato Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 Helge-dagmamma høres koselig ut. Nesten så jeg kunne tenkt meg å være det
Sulosi Skrevet 18. januar 2012 #10 Skrevet 18. januar 2012 Helge-dagmamma høres koselig ut. Nesten så jeg kunne tenkt meg å være det Jeg og, tenk små føtter som løper sukk... Men, du var først ute så jeg stiller meg i køen )
The Kitten Skrevet 18. januar 2012 #11 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Du vet at barnet ditt er et menneske sant? Ikke en ting eller gullfisk man bare kan gi fra seg når man er lei. Sorry! Leste feil, leste at du ikke vil ha noe med barnet å gjøre, Men du kan jo si det jeg skrev til ham. Endret 18. januar 2012 av The Kitten
challenger Skrevet 18. januar 2012 #12 Skrevet 18. januar 2012 Jeg er da fullt klar over at det er MITT barn. Har jeg sagt noe annet??? Å skifte jobb har jeg prøvd siden før jeg fikk barn, men det er ikke så lett å få en ny. Barnet er 4 mnd nå så jeg har jo ennå tid på meg før permisjonen er ferdig... De fleste av vennene mine har flyttet fra byen, så det er bare bestevenninna mi, men hun jobber og helg. Er det ingen mulighet for å flytte stilling innad i jobben da? Eller så har du vel kanskje krav på midler fra nav eller noe, evnt de er behjelpelige med å flytte jobb?
Moscato Skrevet 18. januar 2012 #13 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Du vet at barnet ditt er et menneske sant? Ikke en ting eller gullfisk man bare kan gi fra seg når man er lei. Hvor kom den gallen fra? Er da vel ikke verre å trenge barnehage i helgene, enn det er å trenge det på andre dager i uka. Det viktige er jo at det ikke er snakk om både-og... EDIT: ser du har endret nå Endret 18. januar 2012 av Moscato
Fru Filifjonka Skrevet 18. januar 2012 #14 Skrevet 18. januar 2012 Hva er galt med helgejobbing? TS får 5 hele dager med barnet mot 2 som er normalt. Faren høres ut som en skikkelig drittsekk! 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #15 Skrevet 18. januar 2012 Skal prøve å se om jeg kan få tak i en dagmamma som kan ta han i helgene, eventuellt for jeg flytte nærmere min bror så kan han passe han (har allerede fått tilbudet) Har ikke lyst til å flytte fra leiligheten, men må jeg så må jeg. Faren han var ok før vi fikk barnet, men etter at jeg ble gravid så er det som om han skiftet personlighet og ble Mr Asshole... Selfølgelig hadde vi noen episoder før jeg ble gravid og men etter jeg ble gravid (planlagt) så ble han helt annerledes.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2012 #16 Skrevet 18. januar 2012 Jobber du hver helg da? Barnet har nok godt av bhg etterhvert ( nå tenker jeg ikke de første årene altså:-)så jeg ville brukt tiden til å lete etter annen jobb. Å gå i bhg i uken og deretter dagmammai helgen blir mye.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #17 Skrevet 19. januar 2012 Du kan høre om hjelpetiltak hos barnevernet. Jeg fikk gratis barnepass på kveldstid til mitt barn som da var 6 år. Jeg hørte med noe barnet kjente litt fra før, og bv betalte dem. kanskje barnevernet har noen som de bruker til pass?
Gjest Mandalas Skrevet 19. januar 2012 #18 Skrevet 19. januar 2012 Herlighet som folk skal rope ut med en gang! Selvom barnet blir passet av noen i helgen betyr ikke det at barnet skal bli passet av noen hver eneste dag i hver eneste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå