AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Jeg ønsker å bygge på klatrestativet. Trenger vanlige plater, evt noen "hengekøyer". Hvor kan jeg få tak i det? Og evt. hva kan jeg søke på e-bay for å finne det der?
Gjest Lille-pus Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Jeg ønsker å bygge på klatrestativet. Trenger vanlige plater, evt noen "hengekøyer". Hvor kan jeg få tak i det? Og evt. hva kan jeg søke på e-bay for å finne det der? Kommer litt ann på hvilket fabrikat det er på det stativet du har Noen fabrikanter har et velassortert utvalg av både reservedeler og deler for påbygg/utbygning. Googler du på produsentens/fabrikantens navn og deler/spareparts så burde det være mulig å finne forhandlere (forutsatt at produsenten lager og leverer deler).
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Det er trixie! Men jeg har ikke klart å finne noe. kanskje jeg er Dårlig på å søke.
Tulling Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Trixie stativer er ikke modulbasert til vanlig. Men du kan sikkert supplere med deler fra kattens nr.1 . Med litt borring og litt skruer går det sikkert å få det festa sammen. http://stargate.nu/ Selger diverse deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå