Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Vi har Emmaljunga vogn. Om vinteren har vi vinterpose, men er litt på utkikk etter noe å bruke vår/høst? Vi har Voksi, så det blir vel litt for varmt. Jeg ser at Emmaljunga har Quadrolift som de hevder kan brukes til barnet er 3 år. Som bag til nyfødt, og som en slags vognpose når barnet er større. Den ser jo ganske lur ut, og vi vil gjerne ha flere barn, så da kan jo Quadroliften brukes senere også (forhåpentligvis), men det vi først og fremst trenger nå er noe til snuppa :gjeiper: Er det noen som har Quadrolift, og som har erfaringer med å bruke denne til større barn? Kan den brukes til de er ca 3 år som Emmaljunga skriver? Fornøyd?

Endret av *lilly*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat fått den i hus, sammen med emmaljunga edge. Har ikke testet den ut, men ser ut til å fungere greit til større barn også. Tenkte å ta en tur med storesøster på 2,5 i helgen. Tror den er veldig lun å ha oppi vogna!

Jeg har tenkt å ha den i bagen nå i begynnelsen (termin i april) og så ta den over i sportsvogna til høsten. Bruker da dyne oppi og dropper voksiposen!

Skrevet

Vi har den og brukte den fram til jul da junior (åtte/ni mnd) fikk ny vognpose (voksi urban), da syns vi den ble litt trang.

Quadroliften er/føles mye trangere enn vanlige vognbagger. Kan hende vi tar den fram igjen etter vinteren når man ikke trenger vognpose, bare pledd. Da kan jeg se for meg at den passer fint :)Bare vær obs på at den ikke kan/skal brukes til å bære babyer tyngre enn ni kilo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...