AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Jeg har lyst til å bestille et serum fra FU som koster nesten 40 pund. Noen som har erfaring med å bestille ting som overskrider 200 kr grensen? Hvor lang leveringstid blir det inkludert tiden pakken står fast i tollen, sånn ca? Hvordan får jeg pengene tilbake? Er jeg garantert å få pengene tilbake?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Fikk pakke etter ca 2-3 uker, og for å få tilbake det jeg hadde betalt i moms og toll, sendte jeg bilde av kviteringen til feelunique. Tok et bilde med kameraet mitt, og bare skrev at jeg hadde måtte betale ekstra i toll og moms, og om jeg ikke kunne få igjen pengene. Pengene var på plass etter et par dager. Husk bilde av kvitering, eller scanner om du har
_Aries Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Tror det tok ca 2,5-3 uker før jeg fikk pakka mi, og ja, den var innom tolla. Du får pengene tilbake ved å scanne inn kvitteringa du får i posten. Om du ikke har scanner kan du ta bilde av kvitteringa, men da må det være tydelig hva som står. I tillegg kan du bruke valutakalkulator for å gjøre om fra norske kroner til pund. Har ikke hørt om noen som ikke har fått pengene tilbake iallefall
Miah Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Jeg fikk ikke pengene mine tilbake en gang, men har som regel fått det. Sendte en milliard med mailer og fikk rett og slett aldri svar (og ja, det var riktig epost), så jeg er ikke helt fornøyd for å si det mildt.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Har ikke man råd til momsen så lar man heller være, sånn i tilfelle.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Fikk pakke etter ca 2-3 uker, og for å få tilbake det jeg hadde betalt i moms og toll, sendte jeg bilde av kviteringen til feelunique. Tok et bilde med kameraet mitt, og bare skrev at jeg hadde måtte betale ekstra i toll og moms, og om jeg ikke kunne få igjen pengene. Pengene var på plass etter et par dager. Husk bilde av kvitering, eller scanner om du har For sikkerhets skyld, hvilken kvittering? Hentelappen (der står jo summene som må betales for å få ut pakken) eller en egen kvittering du får fra posten ved betaling?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 For sikkerhets skyld, hvilken kvittering? Hentelappen (der står jo summene som må betales for å få ut pakken) eller en egen kvittering du får fra posten ved betaling? Kviteringen du får når du har betalt ekstrabeløpet på toll og moms, da skriver de ut noe som ligner på en kassalapp, så står det på den at man hr mottatt pakke fra feelunique, og det ble ---kr i toll og moms
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Kviteringen du får når du har betalt ekstrabeløpet på toll og moms, da skriver de ut noe som ligner på en kassalapp, så står det på den at man hr mottatt pakke fra feelunique, og det ble ---kr i toll og moms Takk
Azure Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Får man igjen toll og moms beløpet vi betaler fra feel unique? det visste ikke jeg. Har aldri bestilt over 200, men hadde tenkt å gjøre det nå i nærmeste fremtid så da er det jo greit å vite:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå